Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
hellou, tänkte bara slänga in ett litet inlägg här med. ni som skrivit upp er på lite taco m.m. glöm inte att det är imorgon skulle ni inte komma så hör av er...jag ska handla ikväll...
ha det gött!
hellou, tänkte bara slänga in ett litet inlägg här med. ni som skrivit upp er på lite taco m.m. glöm inte att det är imorgon skulle ni inte komma så hör av er...jag ska handla ikväll...
ha det gött!
hej alla! tck för en himla go fredag!!! i lördags fick jag hänga på skt jurgens spa..det var en rackarns schysst helg helt enkelt. idag började jag skolan igen så nu är det full fart igen.. ha det gott alla
hej alla, jag har inte varit här på jättelänge. har börjat plugga igen och all tid bara försvinner..bröllopet får lida en massa haha.
tx2- stjörgens rekommenderrar jag varmt. jag var ju där på spaavdelningen (och en stund på bar-avdelningen hehe) och det var verkligen genomtänkt och väldigt fräscha lokaler. inte bara en massage och en bubbelkopp utan en massa underbara grejer. tex en dusch med strilande, iskallt och eucalyptusdoftande vatten haha. salt o sill är båthusen va? de verkar också kanon. vi tar nog ngtsådant också =)
nu är det till att plugga igen...artist tack för fotograf-tjejen!
hej alla! passar på att skriva lite nu när jag har en stund över..har varit mycket med skola och familj och hej å hå. min underbara mamma har vari thär och lastat av lite men fom. ikväll är v pappaledig och jag kan förhoppningsvis få tillbaka lite egen tid haha.
kul att höra att det går framåt med alla planeringar..tx2-u and me, beslutsångest järnet! men jag är snart beställningsklar eller nått...avis myrmor!
jag och blixten kommer förbi en sväng på fredag och säger hej till er, saknar våra hysteriska konversationer om inbjudningskort och sånt...men nu är jag nästan tillbaks. har hittat ngt colt till brudskålen och så..ska inte ha någon pangchampagne så nu har jag hittat wild hibiscus in suryp.. blomma som blommar ut när man häller champagnen över den. syrupen ger lite svag hallon/rabarber smak...gött och lite roligt!
ha det bra, nu ska jag sova..pöss
hej alla
skille- grattis i efterhand!! jag vill vara med på sb (men det vet du va?) april blir ju ännu bättre!
skönt att höra att M tas om hand av alla fantastiska människor här inne!!
nu ska jag ta en dusch, ha det fint!
hej alla!
här är alla paket äntligen inslagna!
vad gäller bröllopet så ska jag göra typ allt i januari...iaf inbjudningar har jag bokat enträff med en tryckaregubbe..
myrmor-vad var det för korsett du har tipsat om, ska ju också strippa haha
ha en riktigt go jul alla, åker till landet över helgerna och är då utan internet.
kram!
jag tror att jag har hjärtklappning här!! det spritter i hela magen...nu har jag i sista sekund beställt min klänning!! och trots att jag inte har testat eller ens sett någon i verkligheten så tog jag en med gråaktig spets hoppas hoppas att det blir så bra som jag tänker. sicken ångest...det är 4månader kvar och jaf vet inte hur jag ska hina med allt jisses men nu är klänningen beställd weee!!!
det var mest det =)
hellou igen
nu har jag skrivit upp mig för lie skakande nästa gång...man tyvärr så kan jag bara en dag för jag är borta den ena och den andra är jag själv med sixten typiskt..vi får se vad som blir..
SB- jag kan hela iden uton 2-5april...jag undrar om man får rättiheterna till de bilder man tar, i vanliga all får han väl dem, men det känns som speciellt med SB...kollar lite bilder hur man kan ta det...ska bli kul!
skille- gött att du är tillbaka!
sweetsun, var det du som skulle ha kamerakent att ta foton...tänkte om du kunde mailamig lite uppgifter för jag är lite sugen på att ha honom också...
tx2- jag är också i hårsmyckes djungeln och karvar...jättesvårt att hitta snygga grejer som inte är svindyra. vill ha en liten kam i "antik silver" att på på en sida av huvudet..ev lite pärlor i. ser du någon så hojta.
kolla affären prickig katt, de har massa på ovanvåningen. bl.a. har de en vit fågel so jag funderar på att trycka in i frisyren..väldigt sjp sådär haha
carolina- jag hade satsat på en tunn tunn alliansring på en vitgulsskena...så att det blir som 4 ringar om du förstår vad jag är ute efter. först bred guld sen tunn vitguld sen bred guls och sen tunn bling bling! tror att det kan bli enhetligt då
hej alla
igår var jag på arivet och beställde sådanadär kuvertkort, hummle jag tror i har samma. varit och spanat på dem länge men vi skulle trycka dem i jkpg. var där i helgen för att säga hur jag vill ha dem, men det var så svårt och krångligt och dyrt ch bla bla så jag gick därifrån och nu har jag alltså på 5röda beställt från arkivet. men hon var lite otrevlig hon med. jag frågade om de kunde trycka adresserna på korten och de kunde de men det var så dyrt ojoj. jaa men vad kostar det då frågade jag. det vet jag inte, jag kan kolla på det till på onsdag svarade hon då.... ska det vara så svårt att sälja? jisses jag blir så trött på sånt här. det känns som att bara för att jag är lite yngre så tror alla att jag är fattig typ...
okej långt dravel...jag vill iaf med på torsdag! jag har redovisningar i skolan hela dagen, men jag slår en pling till myrmor när jag är färdig så får vi se var ni är
ha det fint alla
glömde säga att igår hade vi träff med våra toastmastrar och bestämde ett och annat. bla. ska de stå under osa...gött att börja bocka av lite grejer igen...
hej
angående sb. jag gifetr mig 9maj och vet iofs inte hur lång tid det tar att få bilderna, men jag ser gärna att vi gör det tidigt..
mitt förslag är därför
ons 15/5
baver
tors16/4
baver
fre 17/4
baver
Skille kan från 14 april
Angelica kan från 14 april
Daniela
Baver
detta ska bli så kul det här!!
kanske att vi borde starta en egen tråd som är länkad hit?
tx2 du är bra på sånt, jag kan inte riktigt..kan du lägga till en sb-tråd nästa gång du uppdaterar göteborgsbrudar?