hej hej
varit borta ett tag...
Det har varit mkt här, lillkillen har haft mkt feber och vi har varit hos läkare hit o dit Men nu har han varit stabil i lite mer än 1 vecka
Sen så har jag blivit sjukskriven ett litet tag fram över, hade ju precis börjat jobba hela min tjänst o så, nähä...
Men vad göra när FK kräver att - Nu ska du vara frisk... bla bla bla---
Har läst här och snokat i skuggan, men inte orkat skriva. Ska se om jag får med allt
Vad har hänt med M, är allt inställt usch vad sorgligt, sånt får inte hända...
Carolina hoppas ni får ordning på allt, flytt, graviditet mm.
Tx2 jag tycker att du ska ta och gå in t Nordstans guld!!! De är så otroligt trevliga och billiga gämfört med de flesta! Vi designar våra egna ringar helt och hållet, de kan fixa allt! De har stenar och allt hemma så att man kan få se hur de ser ut live i stl färg etc. Om du har en ring du vill ha men ngt annorlunda så kan de säkert göra en sådan!
Sen så får man gravyren i priset och upp putsning av de "gamla" ringarna med! Sen så putsade han upp min och V´s när vi var inne
Myrmor, nyttnamn och en klänning hemma -vad underbart! Visst är det härligt att ha den hemma jag tittar på min minst en gång varje dag, öppnar påsen lite och spanar
Danielaa jag har oxå rätt så avslöjande namn vad kan vi heta
Vinkar till de nya som jag kan ha missat att säga hej till !!
Ang blommor så är det väl vinröda rosor här med hjärtan på tråd, sen hur buketten ska se ut det har jag inte en susning om men det ger väl sig
Peter fortograf har vi inte fått ngt kontrakt ifrån, vi var där i somras o han la in oss i hans kalender med tid etc, så jag antar att vi är säkra ... annars skulle det vara jobbigt.
Vill ju gärna SB men som min kropp ser ut nu så får ingen fota mig i ngr fina underkläder om det inte är som de såg ut på 18.00 talet marmelucker o blus typ huvvvvaaa
sen så har jag säkert glömt massor...
kramar