Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
Hej och välkommen!
Hej och välkommen!
Välkommen hit!
Åh guuuud vad fin den är!!! Vad är det för märke???
Förstår att du är nöjd!
Samma här... Var bodde du innan?
Hej, välkommen hit!
Jojjo M skrev 2008-10-29 09:12:00 följande:
Träffade min SB-fotograf i går, och fick titta på några av hennes bilder - helt underbara!!! Så nu har jag bestämt mig. Herregud, hur ska man lyckas hålla tyst om det för m2b nu då??? Han undrade ju såklart redan i gårkväll var jag varit... Vad säger ni till era m2b's?
Hummle: Bad du speciellt om att skriva avtal med Peter? Jag frågade honom då vi bokade, om vi behövde betala handpenning eller skriva på nåt, då svarade han bara att det inte behövdes... Nu blir jag lite orolig (har nog fått lite fotograf-paranoia)
Köp jello-mix i affären (amerikanska hyllan) och blanda med spriiiit istället för vatten
Skor... vilken affär i eller runt GBG har störst utbud av skor??
Jag vill inte ha "klassiska" bröllopsskor som är så där långa där fram eller platta, utan ett par med rundad tå som på bilden i mitt galleri. Om jag inte hittar några i stan får jag beställa dem från USA men jag drar mig för att göra det, speciellt nu när det inte är lika billigt att handla därifrån längre...
Jag mailade Peter igår och just då satt han och skrev kontrakt som han skulle skicka ut till sina bokade kunder. Så det kommer nog snart på mail, jag fick mitt igår
Snacka om sammanträffande...
Ja, jag har också fått det intrycket av honom, han verkar superseriös. Det känns skönt. Han berättade för mig att de flesta fotografer förbehåller sig rätten att avboka 6-8 v. innan bestämt datum... Dock inte Peter
Usch å fy, krya på er!!!
Det där med max 5 klänningar gäller nog bara om det är mycket folk, ja... Säkert svårt att hitta sin brudklänning bland 5 provade. Om det inte är som för mig, att man redan bestämt sig innan
Välkommen hit!
Vad roligt!! Grattis till att ha hittat DIN klänning!
Kryolan - det är teatersmink väl? Om du inte hittar så kan jag kolla med syrran, hon använder deras smink på jobbet.
Hallbergs guld på Kungsgatan (hörnet mittemot nya Åhléns) har iaf kanontrevlig personal! Sen finns det ett par lite längre upp på Kungsgatan - Albrekts tror jag på hörnet vid Domkyrkan... och en Guldfynd ca mittemot McD.