• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Härligt att höra MD2009!

Blä, svärföräldrarna vill träffa mina föräldrar för att bla diskutera bidrag till vårt bröllop. Känner mig inte alls bekväm över att vi skall få pengar av våra föräldrar för att vi skall gifta oss och ha fest.

• Tx2

Skille: Hur har det gått med flytten?

Baver: Hur var det i lördags? Vad blev det?

Artist: Hur gick det med sjungandet? Och vilken låt var det som du sjöng på när jag önskade en glad utgångslåt?

Danielaa: kolla upp lämplig dag för att kika på din klänning.

V&A: Har det blivit några smurfar som caketopper?

Nästa träff? När, var o hur?

Kram

• Tx2

Haha, den sista fick mig att börja fnissa. Inte helt passande

Skall försöka lyssna igenom dina förslag, någon dag. Nu är det läggdags.

• Tx2

Danielaa: Skall bara kolla kalendern där hemma. Skickar sms när jag har koll.

Skille: Hoppas att det går bättre inatt med sängen. Och att du hittar några kläder.

• Tx2

Jag kan ta senare om Sweetsun vill ha glöggmyset. Skall kolla kalendern o fylla i.

• Tx2

Så där, ändrat i fika-tråden (igen). November långbortiskogen hos Sweetsun. December ännulängrebortmeninteiskogen hos Tx2.

Bara att kolla kalendrarna.

Baver: Låter hur skönt som helst med st jörgens spa. Hoppas att du har haft en bra första dag i skolan

• Tx2

Danielaa: Går inte att skicka sms från min telefon idag. Vad sägs om att kolla på din klänning imorgon? När kan du vara vid butiken?

• Tx2

Många här har valt Peter Olsson på photoprint el Eva Quirbach.

C090606 skrev 2008-11-03 19:44:50 följande:
    Hej Göteborgsbrudar! Får man hoppa in i tråden och ställa en fråga... Har ni bokat fotograf? Någon som vet vilka bra och inte för dyra alternativ som finns i Göteborg/Kungälvsområdet?
  • Tx2

Det är bara det att jag tycker att det känns konstigt att få en summa pengar för att vi gifter oss, speciellt när jag vet att vi tjänar mer än vad våra föräldrar gör. Dem vill absolut inte styra planeringen. Jag hade hoppats på att få hjälp med tex städning o dukning, mer praktiska saker. Vilket dem säkert oxå kommer att göra.

Någon mer som vill följa med mig o titta på när Danielaa provar klänning på Remanns i em?

• Tx2

skille: blir det tiffany-blått? Hur har det gått med sängen?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3