• Lisalamm

Någon mer med LIIIITET bröllop?

Är det bara vi som planerar ett jättelitet bröllop?
    Vi ska ha en borgelig vigsel med bara oss två, vår dotter och två vittnen.
    Kanske är det så att man inte hänger här om man ska ha ett litet bröllop förståss.
    Men om det är någon mer som vi så skulle det vara roligt att "prata" lite.

Lycka till allihopa!

• Svar på tråden Någon mer med LIIIITET bröllop?
  • Hemligt i New York

Vi hade det så litet det kan bli

Gifte oss borgligt i NY med fotografen som vittne vid 12. Efter det var det fotografering, åka till bröllopssviten för att pusta ut lite innan bröllopsmiddag på restaurang vid 18. Efter det åkte vi tillbaka till hotellet och badade jaccuzzi och åt chokladpraliner och så vidare..

• Lisalamm

Nu har vi bokat datum.
    Ska träffa killen som ska göra min vigselring imorgon.
    Köpte klänning i måndags. Kollade att det låg en blomsteraffär med bra utbud mitt emot tingsrätten, så jag slinker nog förbi där innan vi går in.
    Ska nog boka fotograf till efter vigseln och sen kolla på någonstans att äta sen lunch på.
    Kan inte fatta att vi äntligen ska gifta oss.

• Hemligt i New York

Lisalamm: Va skoj att det börjar närma sig! Lycka till med allt!

• S S

Vi kommer ha en liten vigsel 20/12
    Lusthuset på söderköpings Brunn tillsammans med föräldrar och syskon.
    Borgerlig vigselceremoni följt av middag

• Viiala

vi ska ha ett litet i rådhuset vi 2 vår 2 barn 2 vittnen.

men sedan på kvällen har vi byudigt på fest ingen som vet att vi gift oss då men vi blir bara 22 pers

• tyramyra

Vi ska oxå bara ha ett litet bröllop.

Vi ska gifta oss hemma.

Vi har bjudit hem 4 vänner (2 par) på middag den helgen.

Vi har inte sagt att vi ska gifta oss.

Sen ska prästen "bara" komma....

Så våra 4 vänner blir våra vittnen.

vi har 1 barn

Dom har 3 barn var.

• RunAwayBride
    Nemoj skrev 2008-10-28 14:24:20 följande:
    Runawaybride-vart ska ni åka och hur ser ert upplägg ut? Vi har inte allt bokat ännu men vill också åka iväg i all hemlighet.. Har ni någon rolig aktivitet ni kommer göra med era kompisar?Nemoj
    Vi kommer att vara i florida på resa när vi gifter oss, på en strand ca en timmes bilresa från hotellet, dit kommer vi att åka limousin...efter det vet vi nu inte exakt än..(vi har ju trots allt hela 2 veckor kvar...=)) troligtvis blir det middag på nån restaurang och sen kanske tårta eller annat gott på hotellrummet!

resan i sig självt blir ju en upplevelse...under 2 veckor kommer jag att gifta mig, få se florida oc disney world och kennedy space center och allt annat som finns att se... =D
  • Morticia

Om man gifter sig borgerligt i enkildhet; brukar man ha brudbukett då?

• RunAwayBride
    Morticia skrev 2008-10-31 11:17:35 följande:
    Om man gifter sig borgerligt i enkildhet; brukar man ha brudbukett då?
    jag kommer att ha...såvida jag hittar några blommor att binda av... skönt med litet bröllop, då kan man mera ta det som det kommer!
  • Morticia

Kan man?? Jag stressar som en idiot för att hinna med allt ... Just nu är det skor som saknas. Haha. Fast från början tänkte jag gifta mig i det jag hade i garderoben. Nu har jag brudklänning, blommor, håruppsättning, fotograf ... Ja, det blev inte så enkelt ändå.

• RunAwayBride

nänå det förståss...*hehe* nog har det väl blivit lite mer komplicerat än vad vi tänkte från början också!
    Och nu har nervositeten slagit till på allvar, en vecka kvar..om jag nu börjar stressa upp mig, så kommer jag att vara en fullfjädrar bridezilla med näbb och klor då!!

• Morticia

Gifter Du Dig på onsdag, RunAwayBride? Fränt. Det är ju snaaaart!! =)

• En glad tjej

Vi ska gifta oss väldigt enkelt, i hemmet, borgerligt med endast våra barn och två vittnen närvarande.

• hare

Vi ska också ha ett "litet" bröllop, ca 30-40 gäster, känns alldeles lagom. Det absolut viktigaste för oss är att det inte ska vara för mycket stress och planering innan bröllopet.Vi ska gifta oss i juni och har bokat kyrkan och efterföljande middag på restaurang, ingen stor fest alltså utan bara middag.

Vi har nog ingen speciellt liten budget för bröllopet men vill slippa planera och ordna allt för mycket, dessutom har vi en liten dotter som kommer vara ungefär ett år när vi gifter oss och vi vill att hon ska kunna vara med, därav middag utan dans.

Vi har dock inte berättat för någon ännu untan tänkte överaska med inbjudningar!

Svar på tråden Någon mer med LIIIITET bröllop?