• Mubii

Idag kl. 14...

Tänk på oss då! Världens minsta och snabbaste bröllop, med sonen, samt två vittnen (bästa vännerna). Middag ute ikväll med samma sällskap och det är det. Men i gengäld så gifter jag mig med den bäste mannen på jorden någonsin! *kär* Anledningen till att det blir idag är att det är vår 4-års dag.

Om 4-5 år sådär ska vi sedan välsigna vårt äktenskap i kyrkan, med släkt och vänner, klänning och frack (eller så). Men det lär ni höra mer om då

Wohooooo! I´m getting married! Today!!!

• Svar på tråden Idag kl. 14...
  • Mubii
    Frukenob skrev 2008-10-17 08:55:48 följande:
    varför ska ni gifta er on 4-5år i kyrkan? Konstigt!Men grattis och lycka till i dag
    För att vi vill ha äktenskapet välsignat i kyrkan också, men vi har inte råd eller plats att ha alla gäster och fest, som vi vill. Vi vill däremot redan nu ha det juridiska på plats av en mängd orsaker och därför kan/vill vi inte vänta.

Tack!
  • Mubii

Tack alla!

Och nossan: Lycka till och grattis till dig med!!

• Mubii

Tusen tack för alla lyckönskningar och tankar! *skickar tillbaka!!*

Dagen blev jättebra, även om den innebar en språngmarsch (i högklackat) runt kvarteret, då det stod vide ingången att vigselexpeditionen var på andra sidan kvarteret, men när vi kom dit, så visade det sig vara fel, det var där vi faktiskt hade varit från början... men förutom det så gick det bra. Emma tog en massa bra bilder (ska lägga upp så snart jag har fått dem från henne) och G tog ett par han också (fick min gamla digitalkamera i 7-års present).

Efteråt gick Emma, G och jag och fikade på Mäster Hans (3 bakelser och 3 st 33cl läsk kostade 180:-!!!!!) medans Claes och Lasse stack hem till Lasse och chillade

Efter fikat körde vi tre hem, köpte lite godis och fina chokladpraliner och fixade lite mysigt här hemma. Vid tjugo i sju var vi på restaurangen, där vi sedan åt fondue (G tog halstrad lax med potatis istället). Mysigt!! Glass till efterrrätt och sedan tog G och Emma taxi till stationen, då G skulle med hene hem. Han ska sova över till imorgon. Claes (min man! ) och jag stack hem, åt goda praliner, skålade i champagne och mös sedan så länge vi orkade

Jag skulle kunna berätta ännu mer, men nu ska vi iväg. För att sammanfatta allt: Vi är så jäkla lyckliga!!!

• Mubii

Inte än... väntar på att få dem av min tärna (kan hon kallas tärna även vid ett så litet?). Men sen kommer de...

Fenixx skrev 2008-10-18 18:57:55 följande:
    inga bilder att visa?
  • Mubii

Tack!
    Det är märkligt... att vi fortfarande är desamma personer... liksom... samma lägenhet... samma liv... men nu är vi gifta! Vi heter samma sak! Ascoolt, men iom. att vi inte har gjort det stort och därmed knappt planerat det alls (eller pratat särskilt mycket om det), så har det lite svårt att sjunka in. Men det är underbart! Som du säger, han har valt mig och jag honom. Vi är Vi!!

9:e maj kommer snart nog ska du se Försök att njuta av längtan också

anja1661 skrev 2008-10-17 16:11:52 följande:
    grattis!! hur känns det att vara fru??? tänk att han bredvid dig faktiskt har valt just dig till sin äkta hustru!! det e stort, ellerhur?? jag längtar sååå tills 9 maj!!!!
Svar på tråden Idag kl. 14...