• Pentan

CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!

Startar upp en ny tråd då den gamla var stängd och jag kunde inte finna någon ny!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Låt höra...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 08:20
    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 08:21
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-20 15:13
    INFORMATION om våra kära medlemmar i gruppen vore kul att ha!
    Fyll gärna i så kan vi skapa en lista över alla oss!

DITT NICK
    Startdatum:
    Jag går på ren/komb - hur länge:
    Ska du gå på komb kur:
    Det mesta du någonsin vägt, maxvikt:
    Startvikt när du började med Cambridgedieten:
    Hur många kg vill/ska du gå ner:
    Din längd:
    Delmål:
    Belöningar:
    Dagens vikt:

• Svar på tråden CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!
  • Pentan

I dag måndag den 20/10 är min åttonde dag på renkur.
    Har gått ned under dessa dagar 6,3 kg! Är jätteglad för det!

Ska ned ytterligare 17,7 kg. Tänkte gå på ren kur sammanlagt 3 veckor sen kombinera 3 veckor. Sen när jag är klar med det ska jag omvärdera läget och se vad jag väger då och om jag ska fortsätta på ren eller kombi kur.

• Mikes bride

Duktig Tjej!
    Gick på ren kur en vecka nyligen, men blev "klen" vilket jag inte blev 1:a gången. Kör kombi nu. Har gått ner totalt 10kg, och satsar på 5 till.

• Pentan

Härligt!! Hur länge har det tagit för dig att bli av med de 10 kg?

• lönnsjö

Hej!
    Jag ska börja med cambridge imorgon. Har 20-25kg att gå ner. Vad äter ni när ni kör kombikur? Alla tre påsarna och 2 mål vanlig mat eller bara frukt och grönt? Tips!! Har försökt Cambridge tidigare men motivationen sviker. Vill verkligen klara detta nu. Tänker ta en vecka åt gången. Tycker det är svårast på kvällarna. Tränar eller motionerar ni något samtidigt?

• Sari80

e d ngn kur som allevo typ?

• lönnsjö
    Sari80 skrev 2008-10-20 20:41:48 följande:
    e d ngn kur som allevo typ?
    Ja just det
  • Pentan

Vad härligt att du sätter igång!! Bra jobbat!!
    Jag kör ren kur nu, endast tre soppor om dagen. Men när jag går på kombi blir det 2-3 soppor (även om man ska ta 3) och sen kött, fågel, skaldjur, ägg och mycket lite grönsaker - då endast sådana som växer ovan jord och oftas bara gröna (gurka, sallad, brocoli, spenat)

lönnsjö skrev 2008-10-20 20:39:30 följande:
    Hej!Jag ska börja med cambridge imorgon. Har 20-25kg att gå ner. Vad äter ni när ni kör kombikur? Alla tre påsarna och 2 mål vanlig mat eller bara frukt och grönt? Tips!! Har försökt Cambridge tidigare men motivationen sviker. Vill verkligen klara detta nu. Tänker ta en vecka åt gången. Tycker det är svårast på kvällarna. Tränar eller motionerar ni något samtidigt?
  • lönnsjö
    Pentan skrev 2008-10-20 20:46:47 följande:
    Vad härligt att du sätter igång!! Bra jobbat!!Jag kör ren kur nu, endast tre soppor om dagen. Men när jag går på kombi blir det 2-3 soppor (även om man ska ta 3) och sen kött, fågel, skaldjur, ägg och mycket lite grönsaker - då endast sådana som växer ovan jord och oftas bara gröna (gurka, sallad, brocoli, spenat)
    Ja men det låter ju toppen. Hur mycket går man ner i veckan med kombi kur? Har inte bestämt mig än för vilket jag ska köra
  • Pentan

Ca 0,5 till 2 kg. Så har det legat för mig, naturligtvis mer första veckan då man förlorar mycket vatten, kan bli upp till en 5 kg.

lönnsjö skrev 2008-10-20 20:52:55 följande:
    Ja men det låter ju toppen. Hur mycket går man ner i veckan med kombi kur? Har inte bestämt mig än för vilket jag ska köra
Svar på tråden CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!