B lommor vid borgelig vigsel
Vi s¨ka gifta oss borgeligt i December...bara vi 2 ,inga gäster,allt är hemligt :)
Visst ska man väl ha en bukett blommor??
Vi s¨ka gifta oss borgeligt i December...bara vi 2 ,inga gäster,allt är hemligt :)
Visst ska man väl ha en bukett blommor??
klart man ska ha det om man vill.
Vi gifte oss borgerligt utan gäster, bara två vänner som vittnen. Jag hade en bukett (röda rosor), det kändes helrätt att få markera hur högtidlig dagen var och jag kände mig jättevacker. Buketten höll sig fin en hel vecka efteråt, och jag har en bild på den som skärmsläckare på datorn. Jag älskar blommor!
Det är väl klartsom korvspad att du ska ha blommor!
...sa floristen...
måste fråga..
när hämtar man buketten? samma dag eller dagen innan?
jag hade tänkt mig ranunklar...
har inte varit i kontakt med en florist än.. det är ett tag kvar..
Det bestämmer du själv utifrån ditt tidschema. Vilket som går bra. Fint med Ranunkler... När är bröllopet?
8 nov
Då har Ranunklerna iaf börjat komma, men kolla med floristen, så de får tag i det du vill ha vad gäller färg osv.
ska genast hitta en florist..
TS hoppas det är ok att jag lånar tråden lite(?)
Vi ska gifta oss likadant och jag tänkte ha en bukett.
Vad tänker ni göra efter vigseln?
Vi funderar på att äta lunch på någon trevlig resturang, sen vet jag inte.
Lycka till!
Det blir en minst sagt hektisk dag..ska klippa håret,göra slingor,gå och bli sminkad,fotograferad,VIGSEL.Sen tar vi in på hotell med ett Love paket...så där väntar skumpa,badrockar,frukt,bad m m och middag naturligtsvis :)
Vi kommer bo på nåt hotell.
Så vi lär väl gå dit efteråt, kanske dricka lite skumpa och ta det lite lugnt.
På kvällen kommer det bli fin middag på ngn restaurang (håller på och leta efter ngn bra).
Kommer vara borta fre-sön och vigas på lör.
Så även fre kväll kommer vi göra nåt mysigt
vi lurar ner svärföräldrar, mina o hans, på lunch - gifter oss i rådhuset, lunch bokad på mysig restaurang i närheten.. sen hämta tårtan på lokalt bageri och sen hem och fika och dricka massor med champagne och på kvällen har vi tänkt oss tapas
fixade blommor igår. blir inte ranunklar då floristtanten sa att det verkligen inte var en novemberblomma.. säsong för dem var på våren.. hon kunde specialbeställa men så hittade jag annat
buketten kommer att kosta 500kr... liiite över blombudget men den blir ball! (hemlig än så länge..)
klänning ska inhandlas i veckan, och slips till maken!!
och klänning till lilltjejen Mysigt!