• brud080808

Hur berättade ni?

Jag vill gärna veta hur ni berättade för era anhöriga att ni skulle gifta er

• Svar på tråden Hur berättade ni?
  • skille

Vi sendte mms med bilde av ringene våre..

• Nina och Rickard

Haha, vi har inte berättat än..o har planerat att gifta oss i slutet av nästa sommar Men tänkte såhär, att sen när dom viktigaste bokningarna är klara så kommer jag nog berätta iaf för mina föräldrar när vi åker till dom över jul..skulle va kul o plinga glaset vid julmiddan o sen släppa bomben! :D

• SaraPayam
    skille skrev 2008-10-23 10:52:27 följande:
    Hahaha så gjorde vi med :)
  • Tooticki

Vi skickade inbjudningarna till bröllopet, ingen visste något innan. Till de allra närmaste överräckte vi inbjudningarna personligen för att vi ville se reaktionerna

• skille

Noen ganger MÅ man bare fortelle hva som har skjedd, og at vi skulle gifte oss var en slik ting. Vi satt på flyplassen i London og sendte bilder, rett før vi gikk på flyet. Når vi skrudde på telefonene når vi landet hadde vi masse smser med grattis meldinger:)

• chamor

Vi berättade att vi skulle gifta oss för två av värdarna i samband med förlovningen och sa att de skulle hålla sensommaren lite öppen Sen våra föräldrar bjöd vi ihop på förlovningsmiddag och berättade att vi bokat kyrka. (Vi förlovade oss och han friade på fredagen, bokade kyrka på måndagen och och resten av veckan gjorde vi inbjudningar. De var ute måndagen en vecka senare. Så flera vi bjöd visste inte att vi förlovat oss )

• chamor

Vi gifte oss 6 månader och en dag senare

• brud080808

Nina och Rickard skrev 2008-10-23 10:52:53 följande:

Haha, vi har inte berättat än..o har planerat att gifta oss i slutet av nästa sommar Men tänkte såhär, att sen när dom viktigaste bokningarna är klara så kommer jag nog berätta iaf för mina föräldrar när vi åker till dom över jul..skulle va kul o plinga glaset vid julmiddan o sen släppa bomben! :D
    Jaa, det är precis så jag skulle vilja göra
  • J D
    skille skrev 2008-10-23 10:52:27 följande:
    Vi med!
  • DanKat

Hans familj visste precis när han skulle fria (han var tvungen att engagera nästan hela sin familj för att ordna det frieri han ville göra ), så för dom behövde vi inte berätta något Eftersom vi sedan skulle åka hem till min familj bara en vecka senare så sa vi ingenting till dom och så fick dom se ringarna när vi kom dit i stället

Svar på tråden Hur berättade ni?