Inlägg från: Tjolinti |Visa alla inlägg
  • Tjolinti

Bröstförstoring 13

Hej, Jag ska förstora mina den 16de december men jag har ännu inte varit på konsultation. Men jag har 75B, men dom e liksom inte så runda o fina som jag vill ha dom, jag vill gärna kunna gå runt i linne utan bh o utan att skämmas. Så jag undrar, finns de små inlägg som inte förstorar så mycket utan bara gör mitt bröst liksom riktigt runt fast o snyggt som silikonbröst är?

• Tjolinti

jag bestämde mig för att äntligen göra de typ igår ringde o skulle boka tid men jag var inte fri för konsultation förrän nästa torsdag, o så hade dom fått en avbokning den 16de så jag tog den, ska gifta mig i maj så dom tyckte jag skulle göra de så snabbt som möjligt så dom e fina då.

• Tjolinti

oj glömde svara, ska operera mig i landskrona hos peter cosmo.

• Tjolinti

Jag vet inte riktigt om de blir en operation, för kan han inte lova mig de resultat jag vill så ställer jag in. Jag har nu 70B ingen liten byst direkt så o jag vill bara göra till 70C o dom ska bli runda o fasta, jag har inte hängiga alls, men ja dom e lite outvecklade, hahaa, jag kallar de strutiga, :P jag vill få dom runda o fina, o kan han inte lova de så struntar jag i de för jag e egentligen inte ute efter en större byst :)

• Tjolinti

Jag gjorde en bröst förstoring igår på citadellkliniken av peter cosmo. Kom hem tidigare idag då man sover över och blir omhänder tagen hela natten med smärtstillande och mat precis när du vill. Kan verkligen rekomendera dom. Vet inte riktigt hur dom blir än då dom e rätt svullna men de ser super fint ut :D

Svar på tråden Bröstförstoring 13