• Swing

Bröstförstoring 13

Joseefiine: Elsi har förstorat sina bröst. Eller snarare skaffat bröst, för innan hade hon absolut inga. Vi har träffats, så jag vet.
    Om du Elsi läser detta, så kram på dig och lycka till med allt framöver! Samma sak till er andra två. (Ni vet vilka ni är, om ni fortfarande finns här på sidan!)

• Swing

Plastikkirurggruppen. Lennart Blomqvist. Har även erfarenhet av Gabriella Sellman och tycker dom båda är mycket bra.

• Swing

Jag opererade mig på Plastikkirurggruppen, fast hos Lennart. Hon har dock gjort en annan sak på mig och jag blev jättenöjd även med den operationen. Jag vet att läkarna där inte gillar att lägga in för stora implantat.
    Med dubbelbröst menas att om du har "eget bröst" och lägger implantaten under bröstmuskeln (vanligast) så kan det i vissa fall bli så att det egna bröstet putar ut och syns (i varierande grad) ovanpå implantatet. Double bubble kallas det på engelska. Alltså ingen risk för sånt om man är plattbröstad. Jag har sett många opererade bröst och en hel del har haft en viss liten db, men det har väl bara varit om man är väldigt intresserad och tittar jättenoga och i vissa vinklar. Enligt min upplevelse.
    Lycka till!

• Swing

Jag hade lätt kontorsarbete på mycket konservativ arbetsplats.
    Inget läge att berätta om någon skönhetsoperation där inte, eller att sjukskriva sig.

Tog planerad semester en vecka och tog det därefter väldigt försiktigt på jobbet. Hade stoppat upp bh:n ett halvår före så att skillnaden inte skulle synas. Dolde mig med svart/mönstrad blus och liknande. Förvillade med lång, svepande kjol, satte upp mitt långa hår snyggt eller gjorde något annat som drog blickarna till just det (och inte till brösten). Stora, läckra örhängen. Dock inga nya plagg eller något ovanligt. Tänkte bara till lite extra varje dag. Ingen märkte något.
    Förstår att det blir mycket svårare för er som är platta och plötsligt får bröst.....

• Swing

Man kan ju stanna hemma en vecka utan sjukintyg och hitta på någon "bra" anledning.
    Det var dock ingenting för mig, så jag tog semester. Är i princip aldrig sjuk (i så fall har jag 'sjuknärvaro' på jobbet) eller hemma från jobbet whatsoever. Att då ringa mig sjuk i en vecka skulle inte funkat, för det gick inga influensor på sensommaren. Fördel var att ingen undrade det minsta varför jag tog ännu en semestervecka en tid efter min vanliga semester.

Svar på tråden Bröstförstoring 13