Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Bröstförstoring 13

Fast 85G är ju kanske inget man lägger in frivilligt?! Låter otroligt jobbigt!!

Jag själc skulle dock ALDRIG kunna lägga in något alls trots att jag har små bröst.

För många risker.

olgsof skrev 2008-11-12 15:49:48 följande:
    Ingen erfarenhet av erikskliniken.Men en fundering varför förstora? Jag själv har 85 G o jag kan säga det är tungt för ryggen o man hitter inte lätt bh i rätt storlek heller,det andra det sitter inte i brösten vad killar vill ha i första hand.............
  • MulleNuh

Jag har sista tiden blivit lite sugen på att fixa bröna.. Dom syns knappt längre efter att jag fått 2 barn..
    Är snart 30 år så för ung är jag inte!

Men fy. Finns så mycket som kan gå snett. Är det värt det pga fåfänga??

• MulleNuh

Jo jag har 2 vänner som fått katastrofala bröst!

Faanny skrev 2009-01-25 11:36:46 följande:
    Jasminaa:Ja det klart de är, de vill ju bara ens bästa. Fast ändå förstår nog din mamma bättre, eftersom hon är i samma situation. Men nu blir det nästan läskigt. Jag har också skrivit i en bok när jag var 13 ungefär, haha! Och eftersom vi alltid velat göra det, så finns det ingen chans att vi ångrar oss =) Jag har i princip tänkt på det varje dag sen den dagen man började bry sig. Det känns skönt att det finns något att göra åt det iallafall. Men din mamma då, vill inte hon göra? Nej så ska vi inte ha! :D MulleNuh: Jag tror det finns en viss skillnad på fåfänga och om man mår dåligt över det. Det finns en del risker, men om man verkligen vill det, så bryr man sig inte så mycket om riskerna, även fast man borde göra det. Om man läser runt både här och på andra forum kan man höra med andra som gjort det, de allra flesta är nöjda utan komplikationer iallafall, men så klart att det finns undantag. Men det beror mycket på vem som gjort operationen, de flesta klagar faktiskt på samma kirurg.
  • MulleNuh

Njae den ena tjejens ena bröst hamnade ca 7 cm under det andra.

• MulleNuh

Dom gjorde ett försök men det blev inte bättre. Vet inte vem det var utan bara att det var på sophiahemmet i sthlm.

Faanny skrev 2009-01-25 11:43:10 följande:
    Oj.. Fick dom det fixat? Vilken kirurg gjorde op?
  • MulleNuh

Nä jag har ingen aning vad dom betalade.
    Men jag ska nog vänta lite till.. Kanske till nästa höst 2010 eller nåt..

Faanny skrev 2009-01-25 11:49:47 följande:
    Aha okej.. Jo men då förstår jag om du blir lite tveksam. Men kolla in på proformaclinic.se, jag har bara läst bra om Carl-Johan Gustafson. Vet du vad dina vänner betalade?
  • MulleNuh

Var ligger dom?

Faanny skrev 2009-01-25 11:58:27 följande:
    Jo men jag ska också vänta, måste spara pengar :) så det blir nog runt hösten 2010 här med. Men av alla de kliniker jag tittat på och pratat med, så verkar Proforma var bäst, ganska rimliga priser också.
  • MulleNuh

Ja jag vill iaf ha droppformade! Och under 40 papp kändes ju som ett rätt "bra" pris.

• MulleNuh

Jo det var nåt sånt..

Faanny skrev 2009-01-25 12:22:27 följande:
    De anatomiska är oftast lite dyrare, jag tror de tog 38.000 för det på proforma? :)
  • MulleNuh

Yes, jag har 2 barn.

Jasminaa skrev 2009-01-25 12:47:24 följande:
    MulleNuh: undrar om du fått barn?Faanny: haha jag drömde inatt om andra som opererade brösten och jag skulle emd göra det men jag han inte göra det jag vaknade :( haha,... men iaf jag vet inte om mamma vill göra det, hon sa något när jag va liten om att hon ville göra det men jag lät inte henne, men skulle låta henne göra det nu, men hon vill inte betala så mycket och inte utsätta sig för risken.
  • MulleNuh

Hmm fast mina är inte hängiga.. Eller det tycker jag inte iaf

Jasminaa skrev 2009-01-25 13:06:55 följande:
    MulleNuh: men då tror jag du inre behöver droppformade implantat? du har väl lite eget "häng" i brösten, droppformade implantat behöver mer tjejer som inte har något häng i brösten
  • MulleNuh

alltså jag är otroligt välbevarad. Bara att brösten försvann helt

• MulleNuh

aha ok.. Ja jag har nu kanske en liten B-kupa.

Jasminaa skrev 2009-01-25 16:09:38 följande:
    MulleNuh: Mina bröst är inte heller hängiga men jag har ju lite egen bröstvävnad och när man har det så e det nog bäst med runda implantat, om man e helt platt borde man ta anatomiska. Faanny: Jag ska operera mig den 17 februari :D
  • MulleNuh

Jag vill att dom ska bli så mjuka som möjligt. Jag tycker faktiskt det är riktigt FULT med bollbröst!

• MulleNuh

Jag satt o surfa runt igår på bröst! Fan jag blir såååå sugen på att göra detta!! haha sambon satt och peka på bilderna. Ja dom där var ju fina! (så försökte han se lite oberörd ut)

Svar på tråden Bröstförstoring 13