• Faanny

Bröstförstoring 13

Så skönt att läsa alla era svar och funderingar, det hjälper :)Jag har några frågor till "Garbo6". Vilken bhstorlek har du nu? Vi ser nog ganska lika ut i kroppen. För jag är ca 1.73 och väger 58-60 kg, och har 75B. Hur stora tror du de skulle bli om jag la i ca 300-350 cc? Du verkade ha lite koll :)

• Faanny

Garbo6:

Hihi okej, men lite kan du iaf! :) Jag mäter 84 cm runt bröstkorgen,tycker det låter rätt mycket men jag tror det stämmer. Nej jag har inte varit på nån konsulation, men jag har kollat runt en hel del & har nog bestämt mig för proforma clinic i sthlm. Jag skulle tycka det var värst att vakna upp med för små, de flesta klagar på att de skulle ha gjort större. Fast jag är ju inte heller ute efter DD ;p Kram!

• Faanny

Jasminaa:

Åh vad avundsjuk jag är på dig! Jag är 18 år och VILL operara mig, men jag har en del kvar att spara. Hur fick du ihop alla pengar om jag får fråga? Vart ska du operera dig och vad får du betala? Kram!

• Faanny

Jasminaa:

Vilken gullig mamma :) Men du bor på Öland eller? För jag bor i Värmland, för jag har kollat på Proforma Clinic, alla har skrivit bra om dem här och på plastikrurgiforum.se. Där skulle det kosta 34.000. Ja men eller hur, det är precis så jag tänkt! För jag går ju sista året på gymnasiet, du också eller? Nej, mina föräldrar vet ingenting. Jag vet inte hur de skulle reagera. Bara min pojkvän och min syster som vet. Min pojkvän vill inte ens att jag ska göra det, men jg tror nog inte riktigt att han förstår. Jag har ALLTID velat göra det här, det har jag sagt sen jag var 14. Jag gör det för min skull, ingen annans, för det är jag som vill må bra! Hur känner du? Kram!

• Faanny

Garbo6:

Ja men precis :) Jo det är ju verkligen jätte svårt att säga! Tack för dina svar iallafall. Lycka till med operationen! Kram

• Faanny

Jasminaa:

Jag vet precis vad du menar! Så var det för mig också. Jag grät också för honom och förklarade hur jobbigt jag verkligen tycker det är. Han säger att han förstår hur mycket jag vill göra det, fast han förstår inte varför. Han säger alltid "men du har fina bröst, så varför ska du göra det".. Men jag tänker på det jämt! Har du också alltid velat göra det? Jag tror mina föräldrar skulle tycka det var onödigt, mest för att de är rädda om mig. Men jag hoppas de förstår när jag förklarar hur jag känner. Fast hur som helst så struntar jag i vad de säger, jag ska göra det. Kram.

• Faanny

Jasminaa:

Ja det klart de är, de vill ju bara ens bästa. Fast ändå förstår nog din mamma bättre, eftersom hon är i samma situation. Men nu blir det nästan läskigt. Jag har också skrivit i en bok när jag var 13 ungefär, haha! Och eftersom vi alltid velat göra det, så finns det ingen chans att vi ångrar oss =) Jag har i princip tänkt på det varje dag sen den dagen man började bry sig. Det känns skönt att det finns något att göra åt det iallafall. Men din mamma då, vill inte hon göra? Nej så ska vi inte ha! :D

MulleNuh:

Jag tror det finns en viss skillnad på fåfänga och om man mår dåligt över det. Det finns en del risker, men om man verkligen vill det, så bryr man sig inte så mycket om riskerna, även fast man borde göra det. Om man läser runt både här och på andra forum kan man höra med andra som gjort det, de allra flesta är nöjda utan komplikationer iallafall, men så klart att det finns undantag. Men det beror mycket på vem som gjort operationen, de flesta klagar faktiskt på samma kirurg.

• Faanny

Oj.. Fick dom det fixat? Vilken kirurg gjorde op?

• Faanny

Aha okej.. Jo men då förstår jag om du blir lite tveksam. Men kolla in på proformaclinic.se, jag har bara läst bra om Carl-Johan Gustafson. Vet du vad dina vänner betalade?

Svar på tråden Bröstförstoring 13