Bröstförstoring 13
Jag är ny här och ska fixa mina boobs (hos Cosmo på Citadell) på tisdag och jag skulle vilja diskutera lite med andra som har gått igenom samma sak. Trodde det var det den här tråden var till för? Det vore isf fantastiskt om vi kunde skippa debatten om sjukskrivning eftersom den inte hjälper någon...
Jag har jättesvårt att bestämma mig för storlek. Är 1.73, 57 kg, 76 cm runt bröstkorgen och kom tillsammans med min kirurg fram till 350 cc mellanprofil (geléhallon), men i förrgår ringde jag och ändrade till 375 eftersom jag hört så många som ångrar att de inte tog en lite större storlek.
Nu börjar jag tveka om jag verkligen ska ha så stora, eller rättare sagt: jag har ingen aning om hur stora de kommer att bli, men jag har sett andra med mina mått som har tagit samma storlek och där brösten ser gigantiska ut. Och jag vill verkligen inte ha några monstertuttar! Grejen är att jag har sett andra som tagit samma storlek där det ser jättebra ut, så vad ska man tro? Jag är ganska smal och har väldigt små bröst från början, så jag är rädd att det kommer att se konstigt ut med den storleken på mig.
Är det nån här som har ungefär samma storlek som skulle vilja dela med sig av sina erfarenheter? Jag vore jättetacksam!