Inlägg från: Joseefiine |Visa alla inlägg
  • Joseefiine

Bröstförstoring 13

TJOLINTA: Åhh jag blir så avis. Jag ska försöka att få tid att gå till eriksbergskliniken på konsultation.. Har velat detta så länge!

• Joseefiine

SWING: Okej. Jag har inte bestämt mig ännu för vilken klinik det blir men vill gärna besöka minst 2 för att känna vilken som känns bäst. Bor i Uppsala men de klinkerna här känns ganska B så jag lägger hellre till några tusen för en mer seriös klinik

• Joseefiine

elsi: okej
    tjolinti: okej, synd :(

• Joseefiine

Luucie: ja men Linda Rosing har ju tryckt in extremt mkt silikon i sina bröst, något som hon säkert ville och då har väl inte kirurgen så mycket annat att säga till om patienten vet precis vad hon vill? Han kan råda henne att göra mindre men i Lindas fall så tror jag att det var hon som ville förstora ännu mer. Hennes hud ser ganska uttänjd ut, kanske därför brösten ser så konstiga ut?

content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/2186b20e-7495-4512-ad04-969ba32d1bb6.jpg

• Joseefiine

Luucie: De exemplen du drar upp är saker som har hänt i USA där i princip allt är möjligt bara du har pengar.. Linda Rosing kanske tycker att hon ser bra ut? Jag ska iaf operera mig på eriksbgerskliniken om jag ska göra en bröstförstoring

• Joseefiine

EH89: Hur gick det på din konsultation?

• Joseefiine

Jag är kvar! Jag ska på konsultion den 26 jan hos Marie på Eriksbergskliniken. Någon som har någon erfarenhet därifrån? Maila mig på josefin-persson@hotmail.com om du vill prata lite.. //Josefin

• Joseefiine

Åhh jag vill också vara med

• Joseefiine

Sunflower: Nej jag hara bara bokat in till att börja med. Har dock hört att man bör gå på minst 2 bara för att testa sig fram. Jag är jättenervös men jag har läst på ganska mycket om ingreppet så jag känner mig rätt okej ändå. Jag har typ 70 B nu men det ser mindre ut. Jag är ganska smal, 165 lång och väger ca 48 kg. Jag vill ha en C-kupa.

Svar på tråden Bröstförstoring 13