kristianstadstrakten 2009?
Någon som skall gifta sig i kristianstadstrakten nästa år? (gärna nästa sommar) kunde vara kul att utbyta idéer o tips på frisörer etc etc
Någon som skall gifta sig i kristianstadstrakten nästa år? (gärna nästa sommar) kunde vara kul att utbyta idéer o tips på frisörer etc etc
ingen som skall gifta sig i kristianstad 2009?????
Kiaby kyrka, 1,5mil från stan
Kul m nån mer här inne
Vad har ni fixat? Har du kollat klänning?
vi har bokat kyrka, festställe(restaurang) frisör, florist ( skissar på brudbuketten ) skissar på ringar, tror jag bestämt klänning, väntar svar om den finns med på rean gjort prv ex av inbjudningar, bestämt gästlista. mitt nick är mitt vigseldatum
men va härligt, då skakar vi igång igen
När ska du gifta dig micof? Bor ni i kristianstadstrakten? (behöver bara svara ja/nej, inte xact var ni bor )
micof, på vilket håll utanför fjälkinge? om du läser högre upp i tråden ser du var jag e i från
Jag skulle oxå rekomendera fantasi, de har så man bokar tid o pratar m konditorn o får prova ett par av deras mousser om man nu vill ha mouss tårta vill säga de har även i butiken en lista på olika tårtor o fyllningar som man kan hämta, på plats kan man titta i en pärm m bröllopstårtor. princess 30/bit 1 mouuss 32 o 2 mousser 34 tror jag de var de sa till mig, sen tillkommer de lite om man ska ha en avancerad tårtform/dekoration.
puffar oxå för mak tips
har kollat m make up store o de vill att man komme ro gör en sminkning nån vecka innan, kostar ca 500 o så får man lära sig o får produkter för den summan. om man vill kan man betala för 2 ggr redan första gången o få produkterna samtidigt för att sen på dagen B bara komma dit o bli sminkad o njuta. men jag kna tycka att 1000 kr är ganska mycket, ok man får ju produkter, men aj sminakr mig inte ås mycke i vanliga fall så behöver ja make för sååå mycekt pengar?....
tror helsa o helhet oxå har något sådant paket faktiskt. de har en variant dagen efter iallafall. vi funderade på det, men nu blir det nog spa i polen som bröllopsresa o vi åker redan efter ett par dagar så de får räcka
soffan81: om ni inte är från trakten, vad är det som drar till just yngsjö? (bara nyfiken )
Oh vill du kolla upp vart i polen dina vänner varit? hur de tagit sig dit o vad de gjort för behandlig pris ja, allt de känenr för o tala om vi sitter o spånar för fullt. De kommer ju bli vår bröllopsresa
Soffan81: ja så gärna ja visst e där fint i yngsjö. tycker de e kul o höra varför folk väljer an annan plats än där man är bor, därav min fråga jag gifter mig i min kyrka i den församling som jag växt upp i
Limbolight: var jag bor eller var jag bott
när blir de bröllop för er?