kristianstadstrakten 2009?
micof: vilken härlig roman
jaha nu blev jag nyfiken, har din syster läst florist på österräng? där har nämligen jag läst
Så blomoor komemr en gammal klasskompis fixa, klänningen velar jag med fortafarnde, har hittat en men vill egentligen göra ändringar, så kanske jag låter sy upp den istället...
Kul att din blivande e så engagerad, ajg skall inte påstå att min är ointresserad, emn han kommer inte m så många krav
hans kläder är bokade, min sminkning är bokad liksom frisören som är en gamma l vän från grundskolan som nu har salong i stan.'
Restaurang bokad så maten bestämmer vi när vi närmar oss, kyrkan e ju bokad oxå, vilke präst de blir får vi veta i april.
letar fotograf, men har kontaktat en vän till dig, emn inte han som du länka till angående lite mingelbilder han hade grymt fina bilder, men vi e för snåla lutar åt johan lindvall o en timme fotografering m honom o sen din andra vän m mingelbilder
Smycke grubbalr jag oxå på, buketten har jag skissat en del på så jag vet på ett ungefär. min mamma e duktig på att sy så hon får sy dotterns klänning t grabben ska vi köpa kostym för typ 500kr, säkert inegn topp kvalite, emn den kommer användas en gång så de får duga sen letar vi barnvakter oxå....
ska in t rolf nilssons guldsmedsbutik o rita ringar i mellandagarna, vet på ett ungefär vad vi vill ha men ändå inte kanske ska säga att vi vte vad v INTE vill ha