• miss u

    Inbjudningarna är iväg!

    Sokkerstruten: Åh, så fina inbjudningskort du gjort!! Vi har också funderingar på att ha flikar med information. Vad står det som rubriker på era flikar och vad står det på korten? Det syntes inte så bra i ditt galleri...

  • miss u

    Kanske jag som tagit mig vatten över huvudet när jag tänkt göra såna kort på egen hand.

    Vad skrev ni för information under informationsfliken?


    sokkerstruten skrev 2008-10-28 14:16:03 följande:
    Tack! Vi har inte gort dom själva utan beställt dom! hehe skulle inte sätta mig och göra något så avancerat själv! Det står vägbeskrivning, information och boende. Vi gifter oss den 7 februari som om tre månader ungefär, OSA den 15 december! miss u skrev 2008-10-28 07:58:49 följande:
  • miss u

    Har inboxat dig min mailadress


    sokkerstruten skrev 2008-10-28 15:34:12 följande:
    har du en mail så kan jag skicka ett paint dockument på en mall som jag tror kan funka till sådana kuvert som jag gjorde nyss! Det är lättare att komma på hur det ska se ut när man redan har en framför sig! Informationosa senast den 15 december till Monika xxxxhem: xxxmob:xxxFör er som vill hålla tal eller skicka telegram vänligen kontakta toastmaster Markus xxxxhem:xxxmobxxxVid allergier, önskemål eller frågor var vänlig kontakta MonikaKlädkod: KavajSå skrev vi! :):
Svar på tråden Inbjudningarna är iväg!