• äckling

HELT OT men hjälp mig gärna

Mitt i allt det roliga finns även sorgen.
    Gör ett programblad till mormors begravning och har just skrivit ut det och upptäcker att bilden har allt för låg upplösning.
    Snälla kolla trädet i mitt galleri och tala om om jag kan hitta den bilden el.l. med högre upplösning någonstans. Nu vet jag inte ens var jag hittat den från början. Suck!

• Svar på tråden HELT OT men hjälp mig gärna
  • DanKat

Har ingen aning tyvärr, har aldrig sett en sådan bild förut. Hoppas du hittar den, passar på att puffa lite iaf

• äckling

Tack ändå DanKat. Har ingen aning om var jag hittat den. Letar vidare. Börjar bli smått panik. Får väl ta en annan bild. Är ju iofs inte hela världen

• Sobeit

Det är en väldigt vacker bild! Kan tyvärr inte tipsa om var du kan hitta den. Undrar däremot om du har funderat på att lägga den som bakgrundsbild i häftet? Då behöver man inte så hög upplösning så du kan fortfarande använda dne bild du har. Det ser ut som en vattenstämple typ. Ett litet tips bara!

Hopaps du finner en lösning du gillar!

• JustMeAndMyLove

Jag har sett en liknande bild en gång på google, ska ta och leta lite och se om jag hittar den!
    Man brukar kunna förbättra upplösningen en aning i photoshop, gick tyvärr inte emd den här bilden du har men jag skriver om jag hittar något :)

• JustMeAndMyLove

Hade inget bättre för mig så jag kollade lite nu på en gång.
    Jag lägger in några bilder i mitt galleri som jag hittat. Om du vill ha svartvit kan jag fixa det i Photoshop :)

Svar på tråden HELT OT men hjälp mig gärna