Inlägg från: gustafmatilda |Visa alla inlägg
  • gustafmatilda

Varför just jag?

Usch då! Skickar stor kram!

Var h*n som körde på dig onykter? Om du vill och orkar får du berätta, det kanske kan hjälpa dig att bearbeta det hela? Jättetråkigt när olyckor händer, men jag kan ändå tycka att det är skönt att du inte har några livshotande skador och att du är vid medvetande. Det kan gå så mycket värre!

När är det tänkt att ni ska gifta er? Vad tycker din fästman om det hela? Om du inte tror att ni kommer att kunna njuta fullt ut den dagen så kan det vara bättre att skjuta på det. Men det kan också vara så att ni behöver en fantastisk dag, något att se fram emot och planera inför. Det kanske kan hjälpa dig att komma över det som hänt?

Och på frågan om varför det hände just dig... På den frågan tror jag inte det finns något svar. Mycket dåligt händer, och ofta utan någon egentlig anledning. Jag hoppas att du kan finna ett lugn i att det inte fanns något som du kunde göra för att förhindra det hela. "Det är sånt som händer". Och det är jättetragiskt, men tyvärr är det verkligheten. Jag hoppas att du får tillbaka livsglädjen - vi har ju förstått att du älskar livet =)

Lycka till och stor kram igen!

Svar på tråden Varför just jag?