Varför just jag?
om jag skall vara ärlig så tror jag att det e lite i-landsproblem i detta. jag själv har mycket problem psykist.
har vart med om både det ena och det andra. vänner som sviker blivande som försvinner, olyckor mobbing,dåligt självförtroende.... ja listan kan bli lång. men jag har alltid ställt mig upp igen.
. men tänk dig att du har en man som älskar dig, som vill leva resen av sitt liv med dig.
du har tak över huvudet.
du har folk runt om kring dig som bryr sig om dig.(även om du inte vill tro det själv)jag är lika dan.
jag har mycket få människor i mitt liv som jag har nära. men dom håller jag sten hårt i.
och är tacksam varje dag över att dom finns.
du har mat på bordet varje dag. du har en familj. och du lever.Du kunde lika gärna varit död förlåt om jag e så rak men jag säger bara sanningen.
man skall vara tacksam för det minsta man får inte vara så självisk.
även om det e jobbigt.
det finns alltid dom som har det värre. hur dåligt det än skiter sig.
du måste tänka possetivt så lovar jag att allt kommer att komma till dig och lösa sig.
när man minst anar så står hjälpen mitt framför näsan.
våga tänka possetivt så lovar jag att du kommer vara en mycket vacker brud när dagen kommer. även om den inte kommer när ni då har planerat den. så kommer den inom sin korta tid att komma.:)tänk att du alltid är vacker. för det e du. med eller utan en tand.
mängder med lycko önskningar!!!!och krya på dig!/Drömaren