• laris

Varför just jag?

Men nu måste jag säga att tänka på andra kan få en att vara tacksam över det man har. Klart man kan tycka synd om sig själv, man kan tom må bra av det. Tänk vad underbart att vi bor i ett land dör vi har möjlighet till porslinständer. Inte måna som har samma möjlighet!

Snart har du underbart vackra tänder ska du se! Titta framåt och njut av att planera ert kommande bröllop. Jag tror att man kommer att sakna denna tid när den är över.

Gällande din syster: Det är synd om henne då hon måste hitta på osanna händelser och historier för att hon ska tycka att hon är intressant. Att hon inte har ringt handlar om henne och inte dig.

Krya på dig!

älskarlivet skrev 2008-11-01 19:31:53 följande:
    Jag vet att jag kunde varit död, men att tänka att folk har det värre tycker jag är bull shit, så är det ju alltid! Får man inte vara ledsen, orolig och deppig för det??Sorry, men jag kan inte riktigt ta till mig det du skriver för jag blir bara arg.. Du 'är som min syster, som alltid ska ha varit med om något värre.. Hon har inte ens ringt mig sedan detta hände.. Säkert för hon inte kan bräcka det på något sätt...
  • laris

Det ä väldigt tråkigt det som har hänt men istället för attt oroa sig för att bröllopet inte blir av fram till juni så tycker jag att du ska ställa in dig på att det blir av. Du tjänar inte på att oroa dig fram till juni och som sagt så kommer du att kankse ångra att du inte njöt mer av planeringstiden senare i livet.

Jag tror att de flesta här inkl. mig försöker ge dig olika perspektiv på det som har hänt. Att bara säga att man tycker synd om dig tar dig ingenstans.

Svar på tråden Varför just jag?