Heeeeej Lappis!!! *vinkar från Tysklandet*
Sitter här på Frankfurts flygplats (japp Telis - jag missade anslutningsflyget var det inte det jag visste).
Jävla sur är jag för flyget från Landvetter var försenat med en halvtimme och jag visste att jag redan fr början hade en tajt transfer i Frankfurt, typ 45 min. Så jag visste ju att det var kört...
Sedan pga att Göteborg är en sådan liten håla så landade vi ute i nowhere och fick ta buss in - åkte i typ 10 min (jag överdriver inte, Frankfurts flpl är stooor). Rusade som ett jehu på mina högklackade stövlar, kom fram till gaten exakt när planet skulle lyfta helt genomsvett.. Såklart ingen vid gaten.
Sedan leta efter transferdesken och fick ett nytt flyg - 2h senare. Blä. Jag som sett fram emot att komma till hotellet vid 19-tiden, gå upp till gymmet (har tom träningskläderna med mig), träna en timme, ta en liten enkel middag i baren och gå och lägga mig. Nu blir det till att äta en äcklig macka i baren på flygplatsen istället.
Ursäkta detta klagande men va fan - kan man få komma fram i tid någon enda jävla gång när man flyger nuförtiden?! Och inte ens kaffe fick man på flyget! VAFFAN. Hur mkt kan de spara på egentligen???????????????
Men iaf så är jag ju van så jag frågade efter en "food voucher" och fick det med ett snörpande. Hade aldrig fått ngn om jag inte frågat. Så jävla snålt. Det är ju deras fel att jag sitter här och måste äta ngt dyrt i baren.
Så nu sitter jag här och dricker sekt (ah, där får du minnen Piggelin!), dvs tyskt mousserande och en ganska hyfsad macka ändå.
Så håll mig sällskap nu Lappis - så länge mitt datorbatteri nu håller
Nu ska jag läsa ikapp där jag slutade på Landvetter... (tack gode gud för ny teknik!)