• kängu

Lös biljett till barnkarusellen!

Blivande frugan- Måste vara supertungt att stöta på gravida hela dagarna! Nåväl, nu ska ni på utredning och snart kommer det säkert att ta sig för er!!!!

• kängu

start- jovisst är det så!!! Och ett jäkla i-landsproblem är det ju egentligen. Näe nu ska jag ta och rycka upp mig!!!!! Brukar vara väldigt positiv så fattar inte vad det är med mig- antagligen en kombination av grav. hormoner och tentavecka.

Kram på er alla! Ni ger så himla bra stöd här inne!!

• kängu

Haha ja Ru kanske vi skulle döpa till? Det är ju faktiskt ganska gulligt...

• kängu

Godnatt, dags även för mig att avlägsna mig från datorn!
    Kram på er!

• kängu

Ja Liten du har helt rätt! Min svägerska och hennes kille bodde i en etta (som är mycket mindre än vår) hela det första året. Så det går ju absolut!!

Finns många fördelar med att bo där vi gör också- centralt, mannen har bara 10 min till jobbet, nära alla kompisar, billig hyra...

Jag blev nyfiken när du skrev att du mest sitter för dig själv och skriver på jobbet Liten- vad jobbar du med?

• kängu

Hej tjejer!

Jag är kass på att träna, tyvärr. Tycker dock det är skönt när jag väl kommer iväg

Till er alla som ska på tråddejten på lördag:
    Jag kan tyvärr inte komma De ringde från mitt extrajobb idag och hade akutbrist på folk, så kände mig tvungen att ställa upp
    Jag får följa med nästa gång istället helt enkelt.

Nu ska jag återvända till böckerna- tenta imorgon kl 9, sista tentan under utbildningen... JIPPIE!!!!!

• kängu

Hej alla!

Ni verkar haft kul på Gbgträffen, synd att jag inte kunde vara med!

Jag har haft en mysig helg med restaurangbesök, jobb och middag med vänner igår kväll. De berättade att de skulle gifta sig i vår- superkul! Äntligen ett bröllop, jag har gått och väntat

Idag tror jag det blir lugnt, ska kanske plugga lite. Sen ska vi förmodligen iväg och se Australia i eftermiddag, någon som sett den??

• kängu

Lappis- Folk tänker sig verkligen inte för innan de pratar alla gånger...

Nu sitter jag och kollar bostadsrätter i Borås, fatta att man kan få en fin tvåa där för typ 300.000????? Har skickat min mor för att kolla på en tvåa där på tisdag, vi får väl se vad som händer..

• kängu

MrsB- Shoppingen är ju den roliga biten

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!