Lös biljett till barnkarusellen!
äääääääääsch! blärk! det lyckas inte.. du får klicka på länken och sen klippa bort BT-adressen!
godnatt!
äääääääääsch! blärk! det lyckas inte.. du får klicka på länken och sen klippa bort BT-adressen!
godnatt!
Page-gumman - hur är det med dig då?!?!
Page - juridik är svåra grejor och det gäller att bevaka sina intressen... vilket är mycket lättare sagt än gjort... *suck*
Koko - bra att du är på banan igen!! HejaSupermammaKoko!!!!
Page - den här tråden är väl till för att att vi ska få vräka ur oss diverse bekymmer... så kör hårt på det... och onekligen låter han som en praktidiot av sällan skådat slag.
Själv - har jag fått veta att ett par i min bekantskapskrets gått isär - hm.. känns lite konstigt och sorgligt.Inga barn inblandade dock.
Och dessutom ägnar jag mig glatt åt pappersmuffande fast det egentligen är förtidigt för det.... lär återkomma i frågan..
page - fniss fniss.. med tanke på vad jag drömde inatt (ännu en tröttsam mardröm) så kör jag stenhårt med min vanliga strategi - drömmar är bara knas!
... (i nästa liv ska jag slippa mardrömmar... i det här livet plågas jag nån gång per vecka av tröttsamma och otäcka mardrömmar... bläääää har alltid haft det så, oavsett stressfaktor, sinnestämning eller trygghetsfaktor).
Nu ska jag sova!
*godnattkramar till alla*