• kängu

Lös biljett till barnkarusellen!

Just det, Grattis till Frejis och Mugglan!!!!

• kängu

Nu har jag blivit klar med statistiken (för ikväll i alla fall) och ska vila huvudet på kudden i några timmar.

Frejis- låter som en mysig födelsedag! Krya på dig!

Godnatt på er alla!

• kängu

Godkväll på er alla!

Nu har jag maken suttit och spånat bebisnamn och kommit på två som vi är nöjda med.... (än så länge i alla fall). Imorgon bitti är det rutin-UL, förhoppningsvis kan vi få reda på vilket kön det är då... spännande!

Annars läser jag med intresse allt ni skriver om dagarna, men har inte så mycket att tillföra just nu. Huvudet fullt med tankar kring examensarbetet

Jo, skulle iaf säga att det var skönt Cicci att det inte var slemproppen, och att jag håller tummarna hårt för Vickan!

Nu är det dags för mig att sova, godnatt!!

• kängu

Piggelin- den där mäklarfirman verkar vara lite läskig tycker jag...

Ska snart läsa ikapp i tråden, men måste först säga att jag nu varit på rutin Ul och vi ska få en... pojke!! Precis som jag trott hela tiden

Går inte gärna ut med namnen här- nån kan ju "sno" dem (Roligt att man tror att man är så originell...) Kan inboxa de som vill veta!

• kängu

MSW & Izzie- Tack! Ja, allt såg jättebra ut. Hamnade på samma dag som jag själv beräknat, så blev inte flyttad heller- skönt.
    Inboxar er!

• kängu

Jag behöver också middagstips!!!

Cicci- Tack! Skönt med extra UL, fick du reda på det du ville veta? Jag tror att du får en flicka (bara en känsla)
    Vår hade mest en stoooor pung, snoppen var rätt liten.

• kängu

MSW: Ja, jag är väldigt stolt över min exakta uträkning!

• kängu

Tack Grodan!

Kan inte heller komma på favoritrecept just nu- får återkomma.
    Tror att det blir Sushi här hemma idag.

• kängu

Eftersom vi bara hade oskyddat sex en gång (eftersom det inte var planerat så skyddade vi oss i övrigt), och jag vet vilken dag det var så är det inte så konstigt ändå. Jag plussade på en dag, för jag tyckte det kändes mest sannolikt att det var ÄL dagen efter. (vet inte varför egentligen, bara kändes så). Så det är ju inte såååå konstigt som man skulle kunna tro ändå

Mailar dig Grodan!

• kängu

EA- Ja, det var inte alls planerat, så vi blev väldigt förvånade. Vi råkade nog helt enkelt pricka in rätt dag, vilket jag såklart är väldigt glad och tacksam över!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!