Ingen Ore än?
AM, då är Iris och Livia lika långa nu då som du trodde, Iris var ju 91,5 cm nu sist när vi var på barnläkarmottagningen för ett par veckor sedan. Måste ringa och beställa tid för 18-månaders kollen nu också, har inte gjort det än.
Nu tänkte jag bara klaga lite, scrolla på ni, igår kväll lyckades jag halka på vår trapp och gjorde illa mig rejält så jag haltar runt idag, övervägde att stanna hemma men tänkte att bara jag lyckas ta mig till skrivbordet så ska jag väl kunna jobba. Maken var ute i trädgården för att sätta upp ett par lampor och stackars Iris kräktes ner hela sig och halva soffan och det var knepigt att klara upp det hela själv så därför hade jag bråttom ut för att ropa på maken. Som sagt, slog mig halvt fördärvad och blev ändå tvungen att rusa in för att ta hand om allt själv för maken hörde mig inte, helt ofattbart i och för sig, men, men, hur som så var jag inte på mitt bästa humör sedan och inte stackars Iris heller. Sedan blev det inte något mer av det som tur var, jag väntade mig en natt med många kräkbyten men hon snuttade till och med välling utan att kräkas igen tack och lov.