• viktualia

Lös biljett till barnkarusellen!

Ore - skoj att få smygtitta! *hihi*

EA - japp... du fattar omfattningen... ha ha ha ha... *avslöjad*

• viktualia

EA - jag har eget rum på jobbet.. men det hjälper liksom inte.. min produktivitet skulle gå ner något sanslöst om jag inte lät bli BT och FB på dagarna....

Lappis - det är verkligen rimligt att du känner så, men som sagt.. det är lite märkligt att läsa... ringer nåt 018-nummer dagtid till mig så börjar jag i och för sig oroa mig för att mormor är risigare än vanligt (igår kom hon hem efter en månad på sjukan)... just nu längtar jag mest hem dessutom... vill verkligen ha julledigt och softa runt hemma på min gata i stan...

• viktualia

Nåt hel annat....

Har nån testat mascaran Kanebo 38 grader?

Maken ska på tjänsteresa utomlands och jag tänkte be om taxfreeshopping. Jag vill ha en lagom vattenfast, svart mascara som inte svider när man tar bort den....

• viktualia

Lappis - åå vad bra! Och jopp, maken passerar taxfreen på Arlanda även om hans destination är nånstans i Tyskland... direktflygen från vår avkrok är liksom inte så många så han ska åka från min jobbstad = sanslöst omständigt! (men bra eftersom han kan shoppa åt mig)

• viktualia

EA&MJ skrev 2008-12-02 21:45:41 följande:

alltid trevligt med taxfreee shopping
    särskilt när nån ANNAN utför dåden.. ha ha ha...

Mascarafrågan - jag har använt BodyShops vattenfasta väldigt länge.. men.. nja... nöjd kund vore en överdrift... dags att göra ett nytt försök..
  • viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2008-12-02 21:57:56 följande:
    hahhaa ni hade visst hunnit skriva en massa inlägg emellan...hej vickan! vadå, blev det för mycket snack och för lite jobb 2006 menar du?
    Giggle 3 joo... det är just det jag menar... Avoiding Eye Contact
  • viktualia

Nenne - jaa det var tider det.. ha ha ha...

SJälv tänkte jag visa våra skojiga tapeter men tillverkarna har visst bytt kollektion sedan i våras... trist...

nennesjuttioåtta skrev 2008-12-02 22:03:10 följande:
    helt otroligt, men jag tror vi har för mycket möbler trots att vi flyttat från en liten tvåa till hus. Hur är det möjligt!?!?
    Vi upplevde samma sak! SÅÅÅÅÅ mysko!!! det är bara vårt vardagsrum som är lite väl tomt.. men så är det 12 meter långt än så länge också...
  • viktualia

Pling!

Bantning - BS - jag knäckte 24 kg på 7 månader. Allt är möjligt!

Lappis - grattis och hoppas att min kära hemstad kan få ge goda vibbar... jag tänker på dig när jag åker förbi kliniken... den stora vägen i närheten är en av vägarna till och från mina föräldrar...

• viktualia

Men BS - är det inte bättre att ta hand om dig själv först?? Se till att din kropp och du mår bra, innan du ger dig på en ny graviditet? Även om du börjar bli till åren (i barnskaffarsammanhang) så är det väl något säkrare att få barn nr 2 i högre åldrar än nr 1 - eller har jag helt fel?!?!?!

Hur som - jag tycker att du borde sköta om DIG och se till att DU mår bra först!!! *kramar om*

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!