• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Oms-jag har aldrig märkt av några bieffekter av piller, oavsett s-xlusten då kanske, men cerazette funkade allra bäst för mig. Tycker man hör så mycket olika om dem, vissa plussar direkt andra efter ett par tre månader dvs som statistiken brukar se ut men jag vet inte.........

BS-ja kanske men kroppen visade signaler på ÄL veckan innan dag 19 så jag orkade inte testa mer än till dag 17 sen körde vi på än då som vanligt.....men har för mig att snigelslemmet ska försvinna innan ÄL kommer eller?

• Fru E

Koko-ska ni till Thailand? Va trevligt
    Vi vill tillbaka med men är svårt att planera när man bakar barn eftersom man inte vet i vilken månad man kommer att vara i. Vi gifte oss på Koh Lanta i februari i år och vill gärna tillbaka dit och till Bangkok men det får nog vänta

Hoppet är väl det sista som överger en men som sagt hoppas inte för mycket på mig, själv tror jag att tanten kommer att j-vlas riktigt med mig denna månaden

• Fru E

Cicc-kan man inte se det på deras webtv kanske?

• Fru E

Ore- en "normal" cykel brukar ligga på 28 dagar så än är din cykel inte så konstig tror jag. Kroppen spelar nog alltid en lite spratt när man slutar med hormonerna

• Fru E

Cicci-är det inte de pillerna som man skjuter upp tanten med tex om man inte vill ha tant på semestern?

• Fru E

Nenne-skriv gärna här vad han säger, läkaren, vill med veta om det kan försvåra eller inte...

• Fru E

Ok, så då är det Crinone som man ska fråga efter när/om det blir aktuellt

• Fru E

Ja man kanske ställer till något i onödan???
    *från en annan fegis*

• Fru E

Tellis-äter man det hela cykeln eller bara delar av den?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!