Lös biljett till barnkarusellen!
Cicci- Tyvärr blir det ju ofta att de kallas för Ville och Calle... Oscar är bra på det sättet- finns ju inget sånt smeknamn till.
Cicci- Tyvärr blir det ju ofta att de kallas för Ville och Calle... Oscar är bra på det sättet- finns ju inget sånt smeknamn till.
Tinga- vi är också sugna på att åka till Guadeloupe nu i vår! Enda problemet för oss är att vi har lite svårt att ta semester två veckor, plus att nån ska kunna passa vovvarna. Men jag vill såååå gärna! Vi har funderat på Egypten med, men valde bort det eftersom det verkar vara så kallt kvällstid där, jag vill verkligen ha sommarkänsla!
Cicci- Jag tycker iofs att Arvid är ganska fint, men jag gillar drängnamn
Lappis: Finns ju himla många fina franska namn!! Konstigt sits- bli ogravid för att sen bli gravid!
Jag sitter och surfar stickmönster... finns himla mycket fint. Tänkte sticka nåt till min lillasyster och kanske även något till krabaten i min mage. Svårt att bestämma sig!!!
Lappis, lycka till i Uppsala! Hoppas att allt löser sig. Jag tänker på dig, skickar styrkekramar!!!
EA- Men det är ju inte dåligt det! Jag har stickat ett tag så börjar klara av lite tröjor och sånt nu. Det är bra med bebiskläder för de är så snabbstickade! Till syrran tänkte jag sticka en sjal med spetsmönster, ska bara hitta det perfekta mönstret och garnet först!
Lilja är jättefint! Passar ju väldigt bra med Iris dessutom som sagt
MSW: Jaaa det är kul att sticka. Blir helt uppslukad av det i perioder, och sen tar jag en paus. Nu har jag haft paus så nu är det dags att sätta igång igen
Vickan- jag sitter också och tittar på konståkning, och surfar på Ikea.
Nej, nu får det vara nog! Godnatt allihopa, sov gott!
Grattis Vickan- härligt med ett litet pyre!!!