• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Tellis-ahhhhhh
    Använder man det sen alla månader alltså i alla fall tills man är gravid?
    Är frustrerande om det kan ställa till cykeln ännu mer som du beskrev Lappis....

Vill ju helst inte ställa till cykeln mer än nödvändigt men vore najs att få bort spottings:arna (konstigt ord)......

• Fru E

Är lite velig över att prova saker utan att veta vad de gör med cykeln, kanske skulle prata med fabror gyn först.....problemet är att han inte har telefontid (eller jag har inte hittat nån i alla fall)

• Fru E

Lappis-oki då kanske man inte ska ta den utan att ha fått den av fabror gyn...........om det inte hänt något på vår front ínnan nyår tänkte jag boka en tid hos honom för att kolla min ÄL så att allt är bra, kan passa på att fråga om spottingsen då med om det minskar chanserna på något sätt.

• Fru E

Tellis-så det ska egentligen hjälpa ägget att fästa bättre, ok men det är receptbelagt väl?
    Men vet man varför/hur det tar bort spottings:arna (e nog lite trög idag )?

• Fru E

Lappis-vi fyller 28 i februari (fyller år på samma dag och nästan samma tid ). Slutade med minipillerna siste februari i år men sen kom nog inte ÄL igång förrän i början av sommaren så jag räknar att vi är på 6:e försöket nu

Blev mest intresserad av diskussionen kring Crinone då jag liksom Koko har spottings ca 4 dagar innan tanten kommer igång och började fundera på om det kan försvåra att bli gravid för att något inte är som det ska vara.....nojjig jag vet

• Fru E

Lappis-gjorde en undersökning i våras/somras för att kolla så allt var ok (han tittade på äggstockarna och runtomkring)och det såg bra ut men har inte tagit några andra tester än. När jag skulle gå därifrån så sa han att om vi inte lyckats inom 6 månader så fick jag gärna komma tillbaka så skulle han kolla min ÄL och makens simmar. En sävlig norrlänning e han så säger inte så mycket utan säger mest, sjooouuupp (inåtandats ja som norrlänningarna gärna gör )........men har inte tagit tag i det ännu, känns dumt att ränna dit när vi "bara" är på vårt 6:e försök vilket än så länge är inom normal tid. Men hade varit skönt att kolla så att man har ÄL som man ska...

• Fru E

Koko-får man fråga vart ni ska?
    Ja Bangkok är lite speciellt, tyckte inte om staden alls när vi kom ner första dan men när vi kom dit andra gången (flög hem därifrån) så kändes den mer rätt eller vad man säger.....

• Fru E

Koko-ahhhh , där var vi aldrig.....var i Bangkok, Koh Lanta och Phuket men får nog säga att Koh Lanta vann med hästlängder

• Fru E

Koko-Phuket var inte i vår smak alls.....har för mig att vi bodde vid Kata Beach men för mycket turister, liv och stök. Dyra priser jämfört med Bangkok och inte lika bra närhet till stranden.
    Koh Lanta var totala motsatsen till Phuket . Vi bodde i princip på stranden, lugnt och skönt, nära till det man behövde och inte så mycket turister. Visst det var inget jättestort "centrum" men fanns lite av varje några minutet bort med tuktuk.
    Åker vi tillbaka igen så åker vi till Koh Lanta om det fortfarande är lika lugnt eller något liknande ställe

• Fru E

Nenne- vi tyckte med om Bangkok och dess billiga shopping! Mycket god mat för en löjlig summa och maken vägrade nästan pruta eftersom det redan var så billigt i svenska kronor mätt

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!