• kängu

Lös biljett till barnkarusellen!

Ego- Vi blev tämligen förtjusta i en av lägenheterna på vischan som vi tittade på igår. Luftig, lagom stor, nybyggd, egen uteplats/täppa, tvättmaskin+torktumlare, diskmaskin... Vi blev till och med förtjusta i den lilla orten där lägenheten ligger strax utanför. Inte omöjligt att vi blir lantisar med andra ord

• kängu

Muggles- nej det börjar inte på B (fast jag vet nog vilken håla du tänker på). Börjar på V...

MSW & Nenne- Är väl ca 6,5 mil tror jag. Går snabbt att pendla kollektivt dock.

Jag tvekar lite, samtidigt som jag vet att det isf inte är för evigt. Lite rädd att jag ska känna mig isolerad. Samtidigt är jag inte nu heller en person som umgås superofta med mina vänner.
    Maken däremot är väldigt på...

• kängu

Nenne- *kramar om* När gränsen är nådd kan du bara veta själv. Men man får ge upp när man vill, och har fått nog. Ni (du & maken) måste försöka känna vad som är rätt för just ER.

• kängu

Godmorgon i tråden!

Jag har inte så mycket att tillägga till diskussionen ovan. Går inte att sätta sig in i någon annans situation när man inte varit i den, som ju sagts tidigare. Jag hoppas o håller tummarna för ett fantastiskt 2009 där alla får det de längtar efter!!

• kängu

Hej!

Jag är vaken!

PoP har ju rea nu, de hade massa fina kläder till småtjejer...

• kängu

Skumt med tackkorten!

Jag sitter just nu i en lurig sits- blivit "kanske" erbjuden två olika lägenheter och måste bestämma oss snart snart! Har inte ens hunnit kolla på den ena... hjälp!

• kängu

Håller på och läser ikapp... Jo angående lägenheterna så är det så att vi måste bestämma oss för den ena innan vi trol. hunnit se den andra. Det är två olika bostadsbolag, och inget av dem har kö, så därför säger jag att vi "kanske" blivit erbjudna dem. Man vet ju aldrig innan man skrivit kontrakt, kan alltid smita igenom någon annan...

Nu fortsätter kappläsningen!

• kängu

Jo just det Ore knullpastan har jag tänkt prova länge, men inte blivit av! (en av mina favoritbloggar).

Superfin bröllopsbild Lappis!
    Vi ligger ute på vår fotografs hemsida, lite kul att kika in på fotona då & då även där även om vi såklart har bilderna här hemma också.

Cicci- Krya på dig!! Hoppas du hinner bli frisk innan alpresan!!

• kängu

Aj, skavsår och muskelbristningar, vad har du gjort????

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!