Lös biljett till barnkarusellen!
Håller på och återhämtar mig från maginfluensadimman, fy sjutton vad risig jag blev och fort gick det, rusade iväg från jobbet igår, nåväl, återkommer när jag eventuellt har orkat läsa ikapp.
Håller på och återhämtar mig från maginfluensadimman, fy sjutton vad risig jag blev och fort gick det, rusade iväg från jobbet igår, nåväl, återkommer när jag eventuellt har orkat läsa ikapp.
Va?! Har jag REDAN läst ikapp?! Jag har hållit på i en och en halv timme och nu är jag plötsligt ikapp, haha!
AM, hur länge kan det hålla på och sippra säger de? Har maken helt hand om Livia nu då?
Gosnosen, vad skönt att det blir återföring!
Jag har sagt att jag ska försöka hämta Iris på dagis idag men det tar emot, har ju inte klätt mig än. Var uppe och hjälpte till att få Iris klar till dagis och sov sedan fram till lunch, jätteskönt. Fast vad jag har fått ont i ryggen av att ligga så mycket, hela dagen igår, hela natten och så hela förmiddagen idag. Jag hoppas så att det är Iris som smittat mig efter sin enda kräkning i lördags för annars har ju förmodligen både hon och maken sitt elände kvar. Skulle det vara hon som smittat mig så finns ju hoppet att maken kanske klarat sig.
AM, tack för numret, ska se efter när jag kan tänkas ta mig till hufvudstaden härnäst.
Fasen vad struligt att få sitta ifred med en katt som slåss om att få ligga på tangenterna!
September, annars får ni vara med i Iris och Victors klubb!
Page, bor han i huset också? Hoppas att det går bra för dig och din mamma. Hur länge stannar du? Nervöst med poliserna, mest för att man ju inte vet om mannen de var ute efter kanske blir våldsam.
Mrs B, om maken tvekar över en till så skulle han väl ha tänkt på det tidigare! Det ska väl inte bara vara ditt ansvar, har hört att de där pillerna inte är så roliga att ta men jag kanske har fel, har ju aldrig provat själv.
Liten, jag tror inte att det är någon fara med husköpet om ni inte ens är uppe i utgångpriset, det kanske går lite upp och ner nu närmsta tiden men på sikt så kommer ju priserna inte att fortsätta sjunka och ni hade väl inte tänkt flytta på länge i så fall? Lycka till!
Saffranin, är själv lite allergisk mot Anna Wahlgren men gillar Katerina Janouchs tjocka bok om graviditet och barn, minns inte vad den heter.
Hoppas att det går vägen idag för Gosnosen, med tanke på den dåliga statistiken vi haft här på sista tiden så borde det ju faktiskt gå vägen.
AM, hur är det med dig? Har det slutat sippra?
Muggles, men vad snällt att din mamma sitter barnvakt en kväll i veckan! Mina föräldrar hämtar Iris på dagis en dag i veckan när de inte är på Öland men de vill ju hem och äta middag sedan, de vill ju inte sitta fast hos oss på kvällen och vänta. Eller om vi äter middag här tillsammans. Om de ska ha Iris hela kvällen så vill de att hon sover över ute hos dem men det passar ju inte en vardagkväll.
Omsan, har ni svägerskan boende hos er?
Vickan, usch för mögel i källaren, vet ni var det kommer ifrån så att det inte kommer tillbaka? Det har inte satt sig i huset i övrigt i alla fall?
Page, har din mamma hittat någon annanstans att bo nu då? Vart ska hon ta vägen? Har de köpt huset tillsammans eller är det hans från början eftersom han tydligen inte vill flytta?