Lös biljett till barnkarusellen!
AM, jo en liten katastrof kanske. Men man måste ju ändå försöka behärska sig och sätta saker i proportion. Det hade ju tex kunnat handla om att GB slutade tillverka sin pepparkaksglass eller någon liknande tragedi.
AM, jo en liten katastrof kanske. Men man måste ju ändå försöka behärska sig och sätta saker i proportion. Det hade ju tex kunnat handla om att GB slutade tillverka sin pepparkaksglass eller någon liknande tragedi.
fru AM skrev 2008-11-18 20:18:17 följande:
AM, om du tycker om glass och pepparkakor så MÅSTE du testa den. Pepparkakan smakar liksom som pepparkaksdeg, aaaaaaah, så gott!
Förresten så tycker jag att det där med lamm och frukt i mat är det ultimata beviset på min fantastiska matsmak.
Men AM, det är ju jus
fru AM skrev 2008-11-18 20:25:16 följande:
Var tvungen att kolla in tv-tablån bara för det och såg att Discovery nu visar Vomit Island. Excuse me?! Sen var det visst bara Jakt och Fiske och K-G Bergström för hela slanten.
Brrr, jag får kväljningar.
Minst lika äckligt låter nån hamburgare som min man fylleåt när han bodde i Göteborg med bananer och currydressing med jordnötter.
Alltså, jag vill ha FÄRSKA körsbär. Möjligen konserverade i brist på färska men inte inlagda i sockerlag, eller gud förbjude, sprit! Och definitivt inga cocktailbär.
Hallen hade inga, AM.
Page, shit vad läskigt! Skönt dock att du åker dit ett tag och kan hålla koll på gubben.
AM, skönt att FVP är över, det lät verkligen jätteläskigt! Nu håller jag alla tummar och tår på ett litet brev i brevlådan så snart som möjligt.