• FruCicci

Lös biljett till barnkarusellen!

Gå på toa männsika, att du kan hålla dig från det, jag skulle kollat brallorna hela tiden...

• FruCicci

För mi8n skull Lappis, jo man tackar ja

Äh jag tror fan du är gravid. Om det inte kommer mycket brunt ens så är det så. Jag är faktiskt helt säker!!!!!
    Mitt såg också ut som 'skit'. Min kollega som gjorde IVF trodde när vi var på kickoff för några år sedan att det var kört, hon hade återföringen den 16 sep o bim 30e när vi var i väg o jag kommer så väl ihåg hur jag sa till henne att precis så där brunt kleggigt var det för mig, hon var gravid också
    Denna gången är du gravid Lappis!!!!!!!!!!!!!!!!

IIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag känner verkligen att det är så, hoppar förtjust hemma i soffan

I morgon kan du få liksom ljusbruna flytningar, det ser ut så när resten ska ut och det blandas med vanliga flytningar

• FruCicci

Vad händer om du testar nu?? JO DU FÅR PLUSS

• FruCicci

Nähepp, jag loggar ut för ikväll med ett leende på läpparna, för jag är bomis att Lappis är gravid - äntligen!!! Måste ju bli augustibebis ju!

• FruCicci

kollar in som hastigast o vad der jag??????????

Fattar ingenting!

Jag är såååååå ledsen för ER skull o vill inte riktigt acceptera det hela, som vanlligt...
    Det lät ju sååååååå hoppfullt!

FAN!

• FruCicci

hej mina raringar...

Lappis gumman! Fy magsjuka på allt, jag tror som du skrev att det var en kombination av allt som varit i omlopp.
    Vad säger de på CVL? Har du pratat med dem? När kör ni era frysförsök? Det var ju kanonembryon ni fick till frysen med ju!

Jag har bråkat med dagis idag, de tyckte V skulle vara hemma för att han nr 1 var trött, nr 2 inte sov ordentligt på vilan! Nr 3 inte åt ordentligt!
    Fan vad arg jag blev. Ringde tillbaka till dem 5 minuter efter jag lämnat! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    Va fan jag kan ju inte hjälpa om han sover 14 timmar på natten, mellan typ halv sju och halv 9 dagen efter, äter massa frukost och inte vill äta deras mat 2h senare. Och sen att han skulle vara trött för han haft en dålig natt, ska man ha dem hemma för det??????????????? De sa att han kanske inte orkade med förskolans aktiviteter... bla bla bla.
    Jag smög sedan tillbaka och stod o kikade om han verkade trött bakom ett staket, menb han lekte så fint ute på gården.... det värsta var att en fröken såg mig, så jag fick ju snällt vinka, göra tummen upp o hojta 'är allt bra'.... hon svarade surt att det var det än så länge.... usch vad pinsammt!

Vad var det jag tänkte på......

nenne, kul att intervjun gick bra iaf!

Jo AM; jag har fått en tid idag för extra UL, jippie, med Marianne! Ska till henne 2 veckor efter det jag har med överläkaren...

Annars är jag i stort klar med julstök, vi ska ju vara borta, så i år blir det ingen mat, inget godis att göra och inte ens gran.
    När vi kom hem förra året så var det bara pinnar kvar av granen, inte ett barr var kvar

Nu måste jag jobba vidare....

LAPPIS, kram kram kram kram kram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• FruCicci

Mugglan, knäppa är fan bara förnamnet. När maken o jag gick i morse kollade jag in genom fönstet och såg hur en stod med Victor på armen o pratade med den andra fröken, man sååååååg verkligen att de pratade skit, sen upptäkte de oss och man märkte på deras kroppsspråk att de hade snackat skit....
    Jag sitter här och samlar mig för att hämta honom nu om en timme, jag är ju så irriterad och sen lite sköna gravhormoner på det, huuuuuu jag blir livsfarlig

Ja ja, nog om det.....

BS, hoppas det går bra med klossarna

• FruCicci

Förstår det Lappis!
    Jag önskar bara att det inte var mensen utan en sådan där vanlig mensblödnng man kan få när man skulle haft mens, men men har du värk så är det nog inte så som fallet är

• FruCicci

Hejsan!

OOOhhh vad spännande Nenne, Koko och Ea, jag har varit i min egna bubbla och glömmt en del känns det som... INnga spottings! Gött!

lappis, kramar till dig. ta't lugnt och klart du ska byta akupunktör, det är ombyte som gäller, helst ska du byta jobb med, då blir du på smällen på normal väg Det sa en tant på apoteket till mig när jag köpt folsyra, hon hade kämpat ett tag så bytte hon allt och vad händer?
    När kör ni frysförsöken, i februari då eller om ni tar det easy 1 månad?

AM; va fan hade du 150, jag som tror på hjärtslag! Kan ju säga att jag blev skreptisk nu. Är du säker på att det är en kille? Vad hade du med Livia?
    Jag hade ju super låga med Victor, alltid under 140. Nu har vi lyssnat 2 ggr och det har varit 156 båda gångerna, så det var ju annorlunda mot Victor....
    ja ja, det spelar ju absolut inte ngn roll vilket kön barnet har, men det är kul att spekulera eftersom vi inte ska kolla innan.

MrsB, vilket elände ni har emellanåt, stackars Malte! Victor var ju kräkunge till 8 månaders åldern, hade spydde jämt jämt jämt... så jag vet hur det är...

Muggles mfl, ja mitt dagis är knäppt. De är liksom likgiltiga mellan varven, känns som de har kört falskmarknadsföring. Var så himla gulligt början, men nu är de bara surt och korta toner.... ja ja. Jag är inte rolig att tampas med, min man bad mig att hålla mig i skinnet i går

nu måste jag göra lite på jobbet, ska iväg på lucia firande på dagis, för det blev inget förra veckan....

KRAM

• FruCicci

Jag hade ju verkligen velat ha svar Lappis, jag fattar verkligen inte varför det inte funkar,men det där med immunologi låter ju inte helt fel. åååå vad störig. Ni ska få en kaninunge, gärna 2 på en gång.
    kan man inte åka till Frankrike och sätt in 2 av de frysta äggen samtidigt på någon helt ny klinik eller kanman gör ngt annat???
    utomlands har de ju möjligheten, känns det som, att befrukta kärringar i 60 års ålern!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!