Lös biljett till barnkarusellen!
Usch, skavsår är ju hemskt! Det straffar sig att vara envis ibland
Usch, skavsår är ju hemskt! Det straffar sig att vara envis ibland
EA- Inga bilder på den ena, den andra har vi kikat på. Lutar åt det vi har tittat på, men ska se om jag kan få kika på den andra imorgon ev. Det löser sig, lyxproblem som sagt
Kanske en lapp på dörren funkar för maken?
Jag är typ världens veligaste människa så det blir ändå aldrig riktigt rätt
Lägg in en daglig påminnelse på hans mobil kanske?
Usch, sunkig sallad är inget gott
Grattis MrsB på födelsedagen!! Hoppas på ett ordentligt firande ikväll!!!!
Telis- skönt att du nu vet vad det är, och att du kan åtgärda det med sjukgymnastik osv.
Ego- Jag har fått så jäkla ont av foglossning de senaste två veckorna ... hoppas inte det blir jättemycket värre, för jag vill ju kunna gå ut med mina vovvar och så som vanligt.
Piggis- hoppas på bättre tur med nästa mäklare! Lägenheten såg ju kanonfin ut på bilderna, så det är klart att ni kommer få sålt den
EA- Ska kolla på ett bälte, tack för att du påminde mig!! (har hört om det innan men glömt bort).
Tråkigt att tanten är på G för dig
Jag håller tummarna för nästa försök!
Lappis, konstigt att inte CvL hört av sig? Låter ju väldigt positivt med ny akupunktör (och den braiga statistiken!!). Hoppas att örterna kan hjälpa till att få ut resten av vätskan så att ni kan sätta igång med nya försök.
EA- Ska kolla på ett bälte, tack för att du påminde mig!! (har hört om det innan men glömt bort).
Tråkigt att tanten är på G för dig
Jag håller tummarna för nästa försök!
Lappis, konstigt att inte CvL hört av sig? Låter ju väldigt positivt med ny akupunktör (och den braiga statistiken!!). Hoppas att örterna kan hjälpa till att få ut resten av vätskan så att ni kan sätta igång med nya försök.
Tinga- detta med barnspråk är ett av de områden jag läser och så småningom kommer börja jobba med. Barnens stavelsejoller t.ex. apapapapap kan av vissa föräldrar tolkas som "pappa". Låter otroligt tidigt att de skulle säga "pappa" resp. "mamma" vid 5 mån ålder (och tidigare!), det har då jag aldrig hört talas om (har ändå läst mycket om detta!).
Tror snarare att föräldrar längtar så mycket efter att kunna kommunicera språkligt med sina barn att de som sagt tolkar visst stavelsejoller som medvetna ord. De barn som är tidiga börjar producera sina första "riktiga" ord från ca 8 mån ålder. Sen finns det ju stora individuella variationer mellan barn, och vissa kan kanske vara tidigare än 8 mån medan vissa är senare.
Härligt MrsB att dagen bättrade på sig! Mysiga presenter du fick också!!!
BS- Förstår att du har det kämpigt just nu *kramar om*. Jag använde viktklubb när jag ville gå ner inför mitt bröllop, tyckte det var supersmidigt. Bara ett tips om inte GI funkar för dig.
Lappis: Men vad är detta?? Jag håller med övriga om att du behöver få en ordentlig undersökning nu. Tycker det verkar som att CvL inte skött detta så bra...
Muggles- tack för tipset om akupunktur. Ska prata med min BM om detta! Låter jättejobbigt med dagis, tyvärr har jag inga tips att ge.
Ore- Jobbig sits på jobbet. Hoppas på en lååång ledighet snart för dig
Vi ska flytta! Vi skrev på kontrakt idag för trean på "vischan". Återstår att se hur en stadstjej som jag trivs på landet... Nåja, det är en jättefin lägenhet och dessutom behöver vi ju inte bo där resten av livet.
AM & MrsB- Litet samhälle med ca 10.000 invånare är det vi ska flytta till. Ca 45 min från stan... så det är allt vischan
Men det blir bra med större lägenhet och skönt för vovvarna med lite mer natur. Maken tycker det ska bli supermysigt, är mest jag som är lite tveksam. Behöver nog bara vänja mig vid tanken
BF är 21 juni.