AM, du hade visst åsikter om overaller?! I höstas läste jag ett test av overaller och bäst i test fick om jag minns rätt en overall från coop och en från lindex. Sedan visade det sig att de måste testat förra årets modell eller något för de overaller som var med i testet fanns inte i affärerna och när vi frågade så hade de inte ens de overallerna med i årets sortiment och visste inte vad det var för något de testat i den där artikeln. Iris har en bamse-overall, tror att den är från lindex, hemma och en från coop på dagis, det är inget fel på någon av dem än så länge, och så har hon byxor/jacka från ellos som hon fått av mina föräldrar som vi inte provat än. Fast nu tror jag inte att hon kommer att klara sig vintern ut på storlek 92 eftersom vi redan bytt till 98 i övriga kläder så det var ju onödigt med tre uppsättningar som snart är för små kan man tycka. Vi stod och höll i en regnbågsfärgad fin overall från molo igår men undrade om det var värt 1500 kr för en overall när det uppenbarligen fungerar lika bra med en för 300 kr från coop. Så eftersom vi inte kunde bestämma oss så blev den hängande. Hade vi haft Iris med oss och kunnat prova hade vi kanske slagit till. Nåväl, det här blev ju väldigt långt, hör gärna dina overall-åsikter!