• kängu

Lös biljett till barnkarusellen!

Muggles- svarat!

• kängu

Haha EA, jag är uppvuxen UTANFÖR en by med ca 800 invånare!! Så visst har jag bott på ställen som är mer vischan, men efter att ha bott i de centrala delarna av en större stad några år så känns 10.000 som landet

• kängu

Hörrudu Vickan, snacka inte skit om min vischa

• kängu

Koko- beklagar sorgen efter din farmor!!

• kängu

Nenne- tummar hålls i Göteborg också *knulltrumpeter*

AM- Ljusbruna diamanter är såååå fint! Var sugen på en till vigselringen men tänkte att det nog passade bättre till en ring man inte har varje dag...

OT- Någon som sett Uppdrag Gransknings program om de spanska hundarna? En av mina hundar kommer därifrån, fast hon var i Sverige sedan en tid tillbaka när vi fick henne (skulle aldrig ta hem en hund från Spanien då det finns så många hemlösa hundar här). Kändes dock mycket obehagligt med de förfalskade passen, då vi litat på att hon är testad för leishmania (farlig & dödlig sjukdom). Blir att åka till veterinären snarast för testning!

Min andra hund kommer från Hundstallet i Sthlm, en superbra organisation!

• kängu

Nenne- du ska inte testa då? Jag håller fortfarande tummarna!!!

Oh va ni pratar om bubbel och andra gottigheter... jag blir sugen

• kängu

Hej Vickan!
    Har du redan börjat kolla skötväskor?

• kängu

Det tar tid att fatta, det gör det. Först nu när magen växer som jag verkligen börjar fatta....

• kängu

Nenne *Kramar om*

Jaaaa, trådträff i Götet! Kul! Jag kommer gärna 16 maj, skriver in det i kalendern!

• kängu

Jag jobbar inte flitigt, är hemma och kollar på Oprah

• kängu

Vickan, neeej fy vad ledsamt. Skickar massa kramar och tankar till dig och maken!

• kängu

Sov gott, dags även för mig att sova. Kram på er allihopa.

• kängu

Knasigt med mensen Nenne... verkar som att hela systemet verkar vara knas för dig just nu. Tråkigt

Idag har jag varit o kollat brudklänningar med en kompis, säger som EA, man blir sugen på att gifta sig igen!!!

• kängu

EA- JAg har också stora planer på en till ring så småningom... Jag har en bred ring med en diamant på mitten nu. Typ som den här: www.titanringar.com/bilder/300x300/300dia-guld/one-carat-blank.jpg
    Fast min sten är mindre och fattningen är i vitt guld. Tänkte nu att jag skulle ha ett smalt band i vitt guld till, med små diamanter runt, typ som en alliansring. Har bara en ring eftersom vi bara ville ha en då vi gifte oss, men nu tycker jag att det är dags för en till

Nenne- Ja, kolla upp detta ordentligt du så du inte behöver oroa dig för ev. X!

• kängu

EA- Man kan aldrig få för mycket bling!!!

Varning, OT! Minns ni mitt tjat om soffa för ett tag sen? Blev aldrig att vi köpte nån då, och nu när vi ska flytta ska vi köpa en. Har bestämt oss för att bannlysa hundarna från soffan så behöver inte nödvändigtvis vara tvättbart överdrag.

Funderar på denna:
    shop.bolagret.se/webshop/include/article/5705994280678.jpg

eller denna:
    www.furniturebox.se/shop&artgrp=60&artnr=10-70-12338&visa=1-50&Sort=Beskr&Visn=Std

Någon som har åsikter?? Vi har beslutsångest här hemma...

• kängu

EA- Har inte skickat in nån bild ännu (glömt av det) så har inte tillgång dit tyvärr...

• kängu

Vi har en randig matta (beige,grå,svart,vit) som kommer ligga vid soffan. Zebraträ soffbord. Golvlampa återstår att köpa. Neutrala ljusa tapeter.

Vi lutar åt den mörka

• kängu

BS- Har inte helt bestämt oss än. Hm, det var en bra synpunkt- det har jag inte tänkt på! Kanske är bättre att ha en tresits och en tvåsits soffa?

• kängu

Vickan- det är väldigt snyggt att ha en hel grupp!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!