Lös biljett till barnkarusellen!
Heeeeej tjejer och god fortsättning!
Har varit inne o tittat en snabbis under julen men inte haft ro att sitta och kommentera.
Nenne: Jo men jag såg Boris på tv igår jag med, skrattade gott åt det blonda håret. Men inslag visade ju det sanna Boris, den eviga rödtoppen!
Min nuvarande man är ju tennis spelare med, så han satt som klistrad, eftersom han spelade med många av dem i tvinslaget, men han vet inte så mycket om mig o min tid med mina spelare... he he he o tur är nog det!!!!!!!!!!
EGO ska på UltraLjud i morgon, jag är skitnervös....
På fredag ska jag smälla till och släppa bomben på jobbet.
I går handlade jag mammabrallor på rea, så Kängo eller vem det var som diskuterade med Frullan, man blir större med 2an. Jag har inte jätte mage, men det börjar bli svårt att knäppa kostymbyxorna.
Kokosen, jag vet att det var Olle Ekman, jag har avbokat tiden på BVC, så jag hinner vara där till du är klar. Vi skulle endast prata sömn idag på BVC och han sover bra nu (vaknar bara 2 ggr per natt) så jag tyckte inte vi behövde träffas och prata om det, slöseri med tid...
Han sov från 02 tiden hela vägen till 07.30 i morsen, jag är såååå glad, det har inte hänt på många många månader, men som vanligt när man har en tid för att ta upp ett problem, så löser det sig samma dag
AM såg dig minsann på väg in på NK i går, hoppas du sparade lite till mig, tänkte jag skulle hinna förbi idag. Var o kollade in Ralph Lauren, men det var utplockat redan innan rean. Så det blev en del Gant i går istället.
Grattis till barnen som fyllde 1 år den 5 januari, tänkte på er!
lappis, jobbigt med blödning, men Gyn Odenplan har ju faktiskt tider varje dag, akuttider. Stå på dig! Mamamia på Karlavägen får ibland avbokningar underdagen och det är ju i närheten av ditt jobb....
Hur som var det underbar bilder från skidsemester i alperna jag såg på en annan internetsida
Jag längtar till frnaska alperna nu, ska ner framåt...
har försökt snappa upp lite här och där, BS, trevligt med ÄL stickor och Frullan jobbigt med dagis! Jag har en barnflicka som du kan få numret till, hon hjälper oss vid nödsituationer då o då ju....
Nu ska jag försöka läsa i kapp lite...