• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Mrs B-inboxat och klart

• Fru E

AM-tack, nu ligger det bakom en på ett sätt även om sorgen alltid finns kvar hos en

• Fru E

Nenne-spännande med flytt till ert nya hus!

Är det mycket som ni vill renovera?

Vi är fortfarande inte klara efter 2 1/2 år, tar det som vi vill och känner

• Fru E

Nenne-när jag har BIM? Ja du det börjar jag fråga min kropp med.....jag testade ju med stickor dag 11-16 med fick inte böj (kroppens signaler tydde på ÄL) så antingen var den tidig, sen eller inte alls så jag vet inte när de 14 dagarna har gått. Förra månaden var tanten duktig och kom på dag 27/28 och dessförinnan har den legat på mellan 28-33 så det kan dröja upp till en vecka till. Jag brukar få spottings 3-4 dar innan tanten visar sig men inga tecken till det än och är på dag 27 så jag tror att tanten är riktigt elak denna månaden och vill strula till min kropp ännu mer
    Har inga symtom egentligen mer än att hela förra veckan så spände, ilade och molade det i "tjejmagen" (mildare mensvärk typ) men det har lugnat sig idag.
    Var är den där knappen som skulle visa om man är gravid eller inte!!!!!!

AM-passa på att slappa när du kan

• Fru E

På tal om att slå ut tänder så lyckades mannen min cykla omkull (4 år sen kanske) och slå ut/av nästan alla kindtänder både upp och nere, bryta käkbenet på mitten vid hakan och få en spricka uppe vid leden/kinden!!!!
    Han gick med "tandställningsliknande ställning" runt tänderna 1 1/2 månad och fick äta flytande föda
    Lysande bantningskur, gick ner 10 kg

Idag är han färdig behandlad för tänderna och käken men det har tagit nästan 3 år!!

• Fru E

Nenne-när det hände var maken lite på "pickalurven" så det var nog mest jag som var skärrad och höll på att svimma medan han skämtade med sköterskorna *skratt*

• Fru E

AM-du glömde att först måste vi dämpa belysningen i manegen med så det blir riktigt spännande!

MSW-du vet att det inte är bra att göra alldeles för mycket på en dag va??

• Fru E

Vad ska man annars tro på om inte solskenshistorier!!??!!

Tellis-ska vi efterlysa tanten tillsammans??

• Fru E

*Skickar en hel drös med styrkekramar till de som behöver och vill ha!!!*

• Fru E

AM-du vet ju att man inte ska vara inne på FL, finns en masssssa läskiga människor där ;)

Nä världen är verkligen inte rättvis!
    Två av mammas systrar gick bort i bröstcancer innan min mamma gick bort så totalt 3 systrar av 5 syskon =(

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!