Piggelin - jag har gett upp, jag har skippat ett antal sidor... hinner inte med i det som skrivs en vanlig dag längre... vilket är ett HÖGT betyg till er andra.. men jag MÅSTE hålla på mitt BT-förbud dagtid... annars skulle min jobbvärld rasa samman... ni är för trevliga helt enkelt!
Nenne - jag stör mig egentligen inte... det lämnar ju mig ifred åt mitt grubblande. men samtidigt är det lite skumt att han inte driver sin önskan tydligare utan bara tror att ett plus dyker upp av sig självt.. hm...dvs utan att pricka rätt dag och utan att ha sex i nån större utsträckning... hm....
Telestubben - åååå du är välkommen till det lilla träslottet om du av någon anledning skulle råka hamna i mina krokar.
Själv ska jag till storstaden med maken i släptåg NÄSTA helg... tänk om ni hade fattat att ni skulle brunscha den 16:e istället... ehum.. men men.. man hinner inte allt.. och jag har en halv krok ute för söndagsmumsande...med umgänge som maken trivs med (vi ska på fest på lördagen med folk han aldrig träffat... hm.. fniss.. hur han nu ska palla ÄNNU en dos av Vickans GALNA polare.. ha ha ha)