Lös biljett till barnkarusellen!
dansa ´med galna elefanter????
Sov gott!
dansa ´med galna elefanter????
Sov gott!
*vinkar*
Här är jag =)
AM-bättre att vila för mycket än för lite
Lapinette-ibland är det bra att ha riktiga må pyton dagar så länge man kommer upp igen. Du får avreagera dig på oss
Ja var är gosnosen, kanske med uppgiven?????
Själv börjar jag fundera på om jag alls hade ÄL denna månaden eftersom tanten er ut att bli segdragern då hon inte visat sina spår än.........kan man kolla sin ÄL hos gyn med VUL eller det "får" man kanske inte???
Gosnosen- vad skönt!!
Får man frågan vad ICSI är för något? Antar att det har något med befruktningen av ägget att göra kanske.....
Då fortsätter vi hålla tummarna tills de ringer då
Proviva, fil, avslagen cocacola eller naturell yoghurt brukar hjälpa en stressad mage rätt så bra
gosnosen-ok så blodprov kring dag 19 är det enda sättet att se om man verkligen har ÄL, ska kanske ringa till gyn och kolla om jag får lov att göra det (när tanten behagat komma),eller ska kanske ge det ett par månader till.......
Mrs B-tråkigt med spya igen
Nenne-konstigt att det inte finns någon "backup" när detta är sen sak som verkligen måste "taimas" (eller hur det stavas)
På "min" avdelning är det två kollegor av oss 5 tjejer som är gravida nyligen, de försökte typ inte alls och de andra två är klara med sina barn........i övrigt är det 3 till som är i 5-7 månaden (men du/ni har mer "rätt" att klaga än jag egentligen....)
Men lite positivt iaf att det inte är kö till IVF om ni kommer så långt
AM-har hon lärt sig det på dagis eller?
Gosnosen-nej men attans att det aldrig ska fungera , såg ju så lovande ut med 5 st ägg denna gång!
Håller ända alla tummar och tår för er!
Hur är det tänkt att ni ska gå vidare nu, ÄD eller?
Vickan-ahh då fattar jag vad dansar med galna elefante stod för
Mrs B-det är nog ingen fara med dagen efter piller, har tagit en gång om märkte ingenting konstigt. Räknar ni efter "säkra perioder" eller har ni något annat med?
Muggles-skönt med egen tid, det är guldvärt (säger hon som inte har några barn )
Liten-var var det som du fyndade klänningar? Jag är med på jakt efter tunikor eller klänningar men är ganska kräsen ibland *fniss*
AM-det kan inte vara så att det kommer mer nu på morgonen för att man har legat under hela natten och det då har samlat på sig?
Oms-det var inte dåligt med AW du har , men alltid roligt att skvallra lite
Ore-när jag åt piller nojjade jag över det mesta så det blev alltid det säkra före det osäkra (dvs regnkappa). Känns lite fånigt nu med tanke på att det inte verkar vara så lätt att lyckas bli gravid
Liten-har heller aldrig hört talas om FRK men får ta en kik och se om det finns på Åhlens i Lund eller Malmö
EGO: Hmmm.......kan man ha liknande ÄL flytningar inför tanten med???
Var på toa nyss (intresseklubben antecknar va ) och då var det "blött" i trosorna av vita/genomskinliga slemsaker (ursäkta detaljerna....men ni är kanske vana ) men inte trådiga som ÄL flytningar är utan mer "rinniga och vattniga" har haft det den senaste veckan nu....är på dag 29 idag och inga spår av tant eller tant
weeeeeaaahhhhh det snöar för fullt ute