• viktualia

Lös biljett till barnkarusellen!

Sweetan - Lappis har inte varit inne och rapporterat!

Själv - känner jag mig som den enda människan som sitter och häckar vid datorn på nyårsafton.. men kära nån... jag partajade ju stenhårt i helgen så något synd om mig är det inte!

• viktualia

BS - ta ett rejält snack med maken och kom överens om hur ni ska hantera tillvaron när ni är i dina föräldrars stuga! *styrkekramar*

Själv fascineras jag över att samtliga mina ex numera är eller precis ska bli pappor... hm... varför är jag "sist"?

• viktualia

fru AM skrev 2009-01-02 13:07:59 följande:

Jag vill äta berätta-mystiska-hemlisar-brunch med Telis och er andra!
    Jag också! Det var ju ett tag sedan jag lyckades vara med på dylika evenemang! Mina helger i januari är lagom obokade men jag skulle gärna ta en sväng i riktning Sthlm.
  • viktualia
    Telemarkgrrl skrev 2009-01-02 13:18:40 följande:
    AM, haha, du kommer att bli så besviken!
    Näpp! För det är svårt att bli besviken om man får träffa det här trevliga gänget! jöööööö! Ev hemlisavslöjanden får väl bli bonus i så fall...

..själv kan jag tänka mig att berätta hemlisar om mitt spännande liv som byråkrat.. ha ha... råkade just ramla över ännu en tidningsartikel om mina jobbinsatser under hösten där en lagom galen rättshaverist uttrycker sitt gillande (över vad jag skrivit alltså)....
  • viktualia

Sweetan - ha en bra hemresa... eller är det bortresa.... själv åker jag hem åt båda håll... hm...

... visste ni hur svårt det är att välja fönster... hm....

• viktualia

BS - tungt med gamla skröpliga närstående damer... hm.. borde nog ringa mormorskruttis imorgon...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!