• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Köpte en god mörk choklad förra gången jag handlade, med citron och ingefära fyllning i mitten och mörk i övrigt (kommer inte ihåg märket nu). Mums!
    Var lite skeptisk till citron när jag köpte den men det satte twist på chokladen

• Fru E

Ja den kanske man skulle testa nästa gång, ska bara äta upp förrådet hemma först. Har en tendens till att köpa på mig för vill ha flera smaker hemma liksom te

fru AM skrev 2008-11-21 15:48:49 följande:

Lappis: Måste passa på att tacka dig för att du tipsade i tråden om Lindts choklad med havssalt ... Nya favoriten hemma (konkurrerade ut varianten med chili & körsbär(!))
  • Fru E

AM-här hemma är det en salig blandning på teerna, har nog en 6 olika sorter av lösviktste. Nu är det julte, höstglöd, grape, mareld (grönt) som står på hyllan

Hmm är det röda teete med blåbår lösviktste eller påste??

• Fru E

är en sån person så jag måste ha variation, kan inte dricka samma te eller äta samma choklad varje kväll utan vill ha olika beroende på vad jag är sugen på. Besvärlig jag, näääeeeee

• Fru E

AM-ok får kanske prova det fast det är påste annars trugar jag det på maken

• Fru E

Lappis-vi har tom lösvikt på jobbet även om det är samma 3 sorter år ut och år in = trist

• Fru E

Ore-hihi det var inte dåligt att ha sån "otur" men så många mobiltelefonet. En kompis till maken lyckades tappa makens telefon rakt ner i ölglaset och en kollega till mig tappade sin från 5:e våningen men den höll i 3 månader innan den pajade sen

• Fru E

Så äntligen en lugn stund på soffan när brorsbarnen (nästan 1 och 3) med föräldrar hälsar på vänner i närheten. De bor hos oss över helgen vilket är jätte roligt men intensivt. Upp vid sju och sen full rulle hela dan, brukar annars gå upp vid nio tio eller nåt.

Fortfarande inga spår av tant eller tant.....

MSW-jag väntar nog med att testa någon dag till eftersom jag är på dag 30 idag och har haft cykler på 34 dagar ca. Så trist att få minus och sen kommer tanten dan efter eller nåt så den som lever får se . Kom en rejäl laddning (ursäkta....) flytningar (typ som yoghurt/lotion) i förmiddags och sen kommer de lite då och då. Men annars inga symptom förutom skum känsla i tjejmagen men vågar inte hoppas på något så väntar på tanten några dagar till. Försöker pränta in i huvudet att denna cykeln strular och inget mer för att minska hoppet

Vickan-inte illa med AW:n

Lappis-titta på några bra filmer och drick varmt!

• Fru E

Just ja teer.....

Izzie-är Lapache teet svart neutralt? Granatäpple te lät gott

Oms-får nog prova rött te med yoghurt och mango/ananas, har två gröna här hemma med yohurt, Kustfägring ocj Mareld GOTT!

Dags att byta till vinterdäck på bilen och kanske låna grannens hund och gå en runda

• Fru E

Tellis-såg med ditt inlägg i andra tråden och tyckte du svarade "bra", det är ju så verkligheten ser ut. Förstår inte riktigt varför du fick sådant påhopp som du fick.......

*passar på att vila innan brorsbarnen kommer igen *

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!