Lös biljett till barnkarusellen!
Tack vare Litens tips påmindes jag om en annan jättebra leksak för 6månaders - såna där "ovältbara" figurer ( clown eller nalle med tyngd nertill och plinga inuti)
Tack vare Litens tips påmindes jag om en annan jättebra leksak för 6månaders - såna där "ovältbara" figurer ( clown eller nalle med tyngd nertill och plinga inuti)
EA&MJ skrev 2008-11-11 11:40:33 följande:
Ni har säkert diskuterat detta men vad är Carmex?
Min sons gudfar var expert på att köpa högljudda leksaker till honom. Den värsta var nog en halvmetershög robot som skrek och började skjuta laserblixtar samtidigt som den snyuttade runt med överkroppen. Fullkomligt skräckinjagande. Sonen, då 2,5 år, bröt ihop och jag fick lösa det genom att ta ur batterierna och låtsas att roboten var en liten docka som skulle bäddas ner för att sova i docksängen. Då gillade han den bättre ...
Nenne: jag googlade på Carmex ... Världens bästa lypsyl alla kategorier är annrs aloevera-stick från foreverlivingproducts
Bara så att ni vet!
Lappis! Fantasiskt! Då blir det maskerad!!!
Lappis: Fast mitt inlägg skulle nog ha hamnat innan ditt andra ....
Cicci: stor kram till Victor och dig. Pratar de om albinism så är det nog därför de vill kolla ögonen (då ha man ju även dåligt skydd där mot solstrålning). Men det verkar så osannolikt att det skulle vara något sånt - lilla söta killen!