Lös biljett till barnkarusellen!
En bobbycar är ju roligt för de små - funkar från ett år ungefär www.lekmer.se/leksaker/Bobby_Car/Bobby_Car_Classic%2C_R%F6d
En bobbycar är ju roligt för de små - funkar från ett år ungefär www.lekmer.se/leksaker/Bobby_Car/Bobby_Car_Classic%2C_R%F6d
En liten leksaksspis kanske, BS?
Livia fick en spis i våras och älskade den från första stund!
Detta:
www.lekmer.se/leksaker/K%F6k_och_k%F6ksredskap/OBH_Nordica%2C_stort_k%F6k_med_ljus_och_ljud
Med det följde massor av tallrikar, bestick, plastmat, en liten kökstelefon ...
Fast den är rätt ranglig ... vi köpte den för att man fick så mycket saker med och för att den matchade vårt kök (hennes lilla kök står ute i serveringsrummet ... så hon har som ett eget kök). Mer stadiga kök hos Micki tror jag ... www.lekmer.se/leksaker/K%F6k_och_k%F6ksredskap/Micki%2C_minik%F6k_i_tr%E4%2C_r%F6d
Muggles: Vi har induktionshäll. Livas spis har mer "gasplattor" som blinkar och låter när man vrider på ett vred ... Dvs MYCKET roligare än vår riktiga spis. Dessutom har hon på ssitone blivit fixerad på att byta blöja på alla sina dockor och gosedjur - då använder hon spisen som skötbord och är väldigt noga med att "tvätta händerna" i "vasken" efteråt ...
fru AM skrev 2008-11-11 14:08:53 följande:
Koko: Det är helt i plast så jag tror inte det går att skruva fast någonstans. Det funkar - man får bara rätta till det/trycka till det ibland ... JAg valde det delvis också för att det var ett sådant man själv hade velat ha när man var liten ... med mycket knappar, plast och mojänger ... framför det mer präktiga fr Micki ...
Kan säga att Livia ljuger/mörkar/blånekar när man frågar om hon bajsat ... Säger nej i alla lägen. Vill väl inte bli avbruten i det hon gör för stunden för att göra något så trist som att byta blöja ...