• MSW

Lös biljett till barnkarusellen!

EA: Roligt med bröllop!

GöteborgsträffeN: Låter som ni haft tervligt!!

Nenne: Då blir det nog inte så bra.. Men jag håller nog ockås med om att den ska vara lika bred som fönstret, och inte bredare!

Här är det hest som bara den! *suckar* började lite igår redan, men nu är det inte mycket röst kvar.. Men annars känner jag mig inte sämre!
    Idag ska vi på "promenad, lek och semelfest" hos min moster.. Får se vad det är dom har kokat ihop.. Och får se hur mycket jag deltar.. Men äta semlor är jag iaf inte för dålig för!!
    Sitter också och funderar på hur mycket golf jag och maken tror vi kommer spela i år.. (väljer medlemsskap...)
    Trevlig söndag allihop!

• MSW

Kängu: Roligt med bröllop!

Vi har varit först i bekantskapskretsen både med bröllop och barn! Så vi ser fram emot många roliga bröllop inom ett par år..

Köket är jag inte till någon hjälp.. Men suger åt mig infon tills det kan tänkas bli dags för oss!

• MSW

kaffe: vi har enkombinerad fran netonnet, men inte ofta det blir latte,men funkar bra!

lappis: hoppas allt blir som det ska nu!!

• MSW

Cicci: Jobbigt med alla sjukdommar!!

Här är fortfarande hostigt/hest/förkylt! Vet inte om det är bättr.e. Men är iaf fortfarande inte sämre! Ingen feber och jag orkar med det mesta!
    Nu har sonen sovit bra ett par nätter.. Det gör stor skillnad.. Igår somnade han vid 20 ca och vaknade strax innan 12 och åt, somnade och sov till fyra! Sen vaknade han vid halv sju och kom in till oss och sen vaknade vi "på riktigt" strax efter åtta...
    Så om man bara hade blivit av med förkyldningen också.........

• MSW

Hörni: Smörgåsrån och typ majskrokar, när kan man börja ge det? Är det samma som med smakportioner eller ska man avvakta med det? Hur har ni gjort?

• MSW

BS: Kanske vänder tillbaka lika snabbt igen? Vissa dagar känner man juh sig själv så.. Less på allt..

Tack för input ang smörgåsrån odl, har ett gäng saker till jag tänkt köra smakportion på, sen blir det nog introduktion av "pilla i sig själv saker"..
    Känns som att det kan hinna komma ngn tand tills det också.. (det har vi iofs trott ett tag känns det som..)

• MSW

Cicci: Hoppas du får tag på ngn..! Och att det inte är slemproppen!

Muggles: Vilket skit (haha) problem ni har på jobbet.. När vi var utan vatten här hemma åkte vi juh runt och hälsade på folk..

• MSW

Grattis på födelsedagen!!

Lägenheten såg juh verkligen stajlad ut!! Men 3,5m takhöjd?! Wow.. Jag skulle bara nå halvvägs.. (så kort som jag är)

Ehm... var det något mer...?

Vickan, håller tummarna nu, att tanten inte dyker upp!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!