Lös biljett till barnkarusellen!
Liten - Kanske kan det vara värt att sula om stövlarna? Brukar kosta drygt 200kr har jag för mig. Hoppas magen ordnar upp sig.
Liten - Kanske kan det vara värt att sula om stövlarna? Brukar kosta drygt 200kr har jag för mig. Hoppas magen ordnar upp sig.
Liten - Ah, ja, då är det nog INTE värt det.
Bra sak att fundera på ang sömnen, tack!
muggles - Med tanke på hur bra conny brukade sova borde jag såklart inte klaga, men avundsjuk blir man ju ändå. Men jag missunnar ingen bra nattsömn och vi klarar oss bra (alla nätter är ju inte dåliga), det är bara skönt att få ventilera lite här.
Men usch, vilken dag det är idag! Groumpff-kram härifrån också!!
Jag har länge sagt att om jag ska gifta mig ska det ske i november, just för att det är den tråkigaste månaden på året...
Har ingen kul dag på jobbet heller, känner mig betydelselös och oviktig (men just det, det är ju samma sak ), har inget ansvar alls just nu vilket jag inte är van vid.
Blä.
AM - Shoot! Sambon är ju inte riktigt med på noterna, men om jag presenterar ett färdigt bröllop kan han väl knappast säga nej, eller?? Money is not an object kan vi ju säga för underhållningsvärdet.
Tack för blomman förresten, den var fin!
Josefina är TAGET! Självklart ska vi vara där! Och ni är naturligtvis tärnor allihop, men jag är ju lite kärringen mot strömmen så ljusblå prinsar och rosa prinsessor har jag lite svårt att ställa upp på... Vill nog ha alla näbbar i vitt i stället. Chefen kallar, återkommer!
Guldkronor helt ok! Jag har en ljusgrå-vit fuskskinn-pimp-kappa med pälskrage, vad sägs om det?
Åååååh, jag måste på möte, men jag antecknar alla fantastiska förslag och återkommer i eftermiddag, då ska ni se att vi får ihop ett fantaaastiskt bröllop!
Jahapp, så var man då plötsligt en dålig hippiemamma. Conny har plötsligt gått ner i vikt (vilket vi ju misstänkte för 2 veckor sedan men då var det inga problem alls vid vägningen). Nu har han på två veckor gått ner så att han väger samma som för 2 månader sedan. 10-månaderskontroll idag.
Och eftersom han får ekologisk ersättning som inte finns på ica eller coop, han får inte välling, och jag gillar inte 5-minutersmetoden, så är jag visst en dålig mamma (sköterskan sa såklart inte rakt ut att jag var det, men sambon skulle övertala mig att ändra på allt...)
Jag är JÄTTELEDSEN. Nu tänker jag faktiskt åka hem från jobbet och gråta en skvätt.
Åh, ni är verkligen bäst i hela välden!!! Gissa om jag kommer få världens bästa bröllop med er som tärnor.
Förhörde sambon när jag kom hem, och det var precis som jag misstänkte: Hon hade frågat vad conny äter, men inte hur mycket MAT (om sambon säger att han äter lunch och middag borde man väl fråga hur stora portioner?). Och hur kan hon säga att vi ska ge conny 4dl välling om dagen när han redan äter gröt 2-3 gånger?? Jag vill ju inte ge välling isf ersättning eftersom det blir så många spannmåls-mål då, och nu säger hon att han ska ha FEM?! Nä, välling är tydligen nån j*vla universallösning på allt i det här landet och om man inte vill ge det är man konstig. Han behöver ju äta mer MAT, och det löser man ju knappast genom att ge honom välling... Sen sover han ju antagligen dåligt eftersom han inte är mätt på nätterna, och då ska vi köra femminutersmetoden??? Det är ju misshandel för f*****n!
Nä, jag tar inte åt mig, jag var ledsen för att hon trodde så hemska saker om mig och jag inte kunde försvara mig eftersom jag inte var där. Nu är jag bara arg för att hon satt griller i sambons huvud. Han tycker ju att det är deras arbete och att de antagligen har bra koll därför. Och det har de kanske så länge man gör som alla andra...
Tilläggas bör kanske att det inte är vår vanliga sköterska som sambon träffat idag.
Ikväll somnade conny lättare än på länge, får se hur natten blir. Tror jag fått sambon att gå med på att vänta med välling 2 veckor till (då ska conny vägas igen). OBS, Jag har alltså inget principiellt emot välling, det är smidigt och enkelt, men conny har aldrig provat och gillar gröt.
Sambon har kanske inte heller riktig koll på hur mycket conny behöver äta på dagarna, det tar ju också tid att lära sig.
Tack igen för era underbara kommentarer!
EA - De ska absolut inte gå ner i vikt, så länge de går upp är det ok om de inte går upp så mycket. Conny har inte alls varit sjuk, men är däremot väldigt rörlig, och har alltid varit.
Lappis - Så sjukt spännande med din akupunktör!! Hoppas så jäkla mycket för er nu!
Page - Vitt guld är ju sjukt dyrt, men inte lika dyrt som platina, så jag säger ok.
Nu ska jag sooooova, fast först äta en eller två delicatobollar, och se om jag har något bra inspelat, tvn verkar inte funka så bra just nu...
Åh, page, mina 'problem' bleknar ju i jämförelse! Vilken skitstövel!!! Förstår att du är besviken på att din mamma varit så naiv också, men hellre naiv och gå på några nitar än cynisk och olycklig. Fast bäst är kanske att vara realist....
Vad snällt av dig att åka dit och hjälpa till att reda ut allt, din mamma måste tycka att det är jätteskönt att ha dig där!
Nämen sova var det ju!