Shit vad ni skrev mycket här igår kväll.
Vickan - jädrans vilken detektiv du är! Själv satt jag här slött och fick länken inboxad av nenne .
Piggelin - snyggt hem och jag håller tummarna att det kommer många bud. Annars är ju tiderna inte de bästa. Igår skrev dem att lägenhetspriserna har gått ned med 11 %. Man kanske skulle passa på att köpa något större? Själv vill jag köpa 1:an bredvid vår och göra ett masterbedroom med walk in closet och ett stooort badrum med jacuzzi. Japp, drömma sånt gillar kaniner.
Frejis - attans ingen tant i sikte och ändå minus på stickan. Är du låghormonare så det kanske inte syns förräns om några dagar? Hur lång cykel har du normalt sett eller ska jag kanske fråga hur lång har din längsta cykel varit?
Sweet - härligt att se dig här igen! Så man kanske ska göra som dig och testa typ den 14-15 november? Är det ett hett tips?!! Själv gjorde jag min första IVF runt dessa datum i fjol. ÄP den 14/11 och ET den 16/11.
Ego - igår kväll konstaterade jag att jag INTE är gravid. Känner inget speciellt och mår som vanligt. Sov gott inatt (inte så där oroligt som jag gjorde natten innan) och imorse tog jag tempen och tänkte japp, nu kommer den att visa 36,4 ... men istället visade den 36,9. Så antingen är jag sjuk eller så är min cykel helt jäkla pajko (kanske pga akupunkturen) eller så är jag gravid. Vi får väl se vilket alternativ.