Lös biljett till barnkarusellen!
Javiss ja glömde ju...
*håller fortfarande tryggt i ena hörnet på deppmanteln*
Javiss ja glömde ju...
*håller fortfarande tryggt i ena hörnet på deppmanteln*
MSW-kan tänka mig hur det känns när de ska sticka i de små liven, usch! Får tänka för att det är för att de ska må bra i längden
Nenne-då slutar du lagom till när ni flyttar?
Perfekt i så fall gott om tid till att fixa till huset och packa upp i den takt ni vill
Hehe e det inte mkt skinn och läder i matrix?? Och svarta solbrillor så klart
1399 kr för ett par stövlar till en 12-åring, ryyyyyyyser
Koko-dumma sköterska! Klart du inte är en dålig mamma! Vad är det som säger att man måste göra som de säger?? Det viktiga är väl att barnen mår bra och en själv också.
Har Conny vart sjuk mycket så han går ner i vikt därför, eller e kanske vanligt att de varierar månad till månad??
*styrkekram*
Vi har egen tvättmaskin men tvättar oftast i den gemensamma tvättstugan som finns precis bakom grannen. Två stora maskiner, torktumlare, torkskåp, mangel och allt man kan behöva. Bekvämt och bra och man sparar både el och vatten
Om den förra som tvättade har tvätt kvar i maskinen (precis satt igång den) är jag hemsk och stoppar maskinen och lägger tvätten i en korg så de får hämta den där!
Elak jag, nääääeeee
Page-nämen vilken manipulerande man!!!
Vi har tvättstugan i ett eget litet hus med lås på dörren som alla radhusägare har nyckel till och fungerar kanon. Vi har en tavla där vi bokar tider med en "låskolv" eller vad man ska säga där det står ens nr på huset så vi kan bara boka en tid åt gången
Grattis till Mathildas 1-års dag
Angående barn som äter/inte äter så äter min brorson som snart är tre mer än vad jag gör!! Herrejisses vad han kan äta, tror han klämde 5 våfflor på en gång i helgen
Lappis-jag tror som Liten att det är riktiga busägg som ni fått denna gång och de kanske är lite svåra att fånga på bild , kan även vara kameraskygga iofs.....
Liiiiiiiila sicken grann färg, matchar halva vårt radhus fint resten av huset är tegelrött
Chokladfantasten röstar på att alla som är engagerade i bröllopet får maasssooorrrr av praliner eftersom vi måste hålla energin uppe i planeringen
Izzie-sitter djupt under deppmanteln idag (Nenne, Koko ni får faktiskt dela med er av glöggen ) och har insett att det nog är kört denna månaden och tanten hittar hit imorgon eller på fredag . Verkar som om tanten kommer på dag 28 varannan månad och dag 34-35 nästa månad väldigt lustigt......
Har haft en riktigt BLÄÄÄÄÄÄ vecka där man känner sig misslyckad och lite värdelös eftersom vi inte lyckas när det känns som om ALLA andra gör det som inte har försökt alls lika länge (fniss vet att man inte kan tänka så men min logiska sida fungerar inte så bra denna veckan, är maken som står för den )